- The Life Of Emmha -

Alla inlägg den 22 november 2010

Av Emmha - 22 november 2010 22:00

Jaha då var de Måndag igen och dags för skola...


Dagen bestod av;

- Matte = Matte på en Måndags morgon är inte de bästa men försökte räkna några tal i boken iaf 


- Fika   = umgicks med några i min klass vi diskuterade lite konstiga saker...


- Håltimme  = gjorde inte något spec.. satt framför paint och målade konstiga konstverk och satt framför facebook


Lunch ( åt lunch och pratade med de som jag pratade me på fikat...

- Håltimme = samma som förra håltimmen


- Fika  = umgicks med några i min klass vi diskuterade lite konstiga saker och jag blev kallad "Havre moppe" av en av dom som pekade på en bild av ett föl i tidningen jag läste och sa utan att titta " det där är du" haha


- Engelska = Vi läste någon text om Sverige och flummade som vanligt på engelsklektion .. jag gillar verkligen min engelskalärare Anita  hon är den bästa engelskaläraren jag haft ...jag kan prata med henne om nästan allt i mitt liv och finns där och de tycker jag är bra  


- Åkte hem och inte gjort något spec har typ bara haft tråkigt sen jag kom hem


ja de var min dag de... hehe



längtar och hoppas att min älskling kommer till mig på torsdag:D   ´


nu ska jag gå och krama kudden... god natt på eder alla  


KRAM//E

Tidigare månad - Senare månad

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards