- The Life Of Emmha -

Alla inlägg under november 2010

Av Emmha - 13 november 2010 22:42

IDag har jag vart i Borlänge och gjort ärenden men de gick inte så bra eftersom vi inte hittade vad vi skulle ha och sen åkte vi hem och som ni har läst nedan så åkte N (min älskling och sambo) och K ( min sambos dotter) till farfar i några timmar och jag var hemma och hängde tvätt och plocka lite här hemma och jag hann också  gå ut och gå i en timme vilket var skönt för både för mig själv och min onda rygg och sen så har jag och min sambo och hans dotter tittat på tv och haft de mys och nu ska vi gå och sova jag och min sambo:) God natt;)


KRAM 

//E

Av Emmha - 13 november 2010 15:31

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/2110406/min-egen-rapport-frn-verkligheten?claim=aujjsuvu7rj">Följ min blogg med bloglovin</a>

Av Emmha - 13 november 2010 15:12

N och K har åkt till farfar för att K ska få träffa sin farfar och sina kusiner  och här hemma sitter jag och hur tråkigt som helst vet inte vad jag ska ta och göra finns inget jag vill göra eller jag ska hänga tvätt när tvättmaskinen är klar sen vet jag inte vad jag ska göra... är godissugen så in i hel*vete men jag försöker verkligen inte tänka på de eftersom jag inte ska äta godis!


jag gillar inte hiphop men denna låt med petter är hur bra som helst kan inte sluta lyssna på de:P



Denna låt får jag verkligen energi av jag kan inte sitta still måste röra på mig:P


Nej nu ska jag göra något tills tvätten är klar och N och K kommer hem igen


KRAM och PUSS


//E

Av Emmha - 13 november 2010 13:41

Denna blogg startade jag för att jag har haft två bloggar innan som den ena handlar om mitt liv och  och den andra min viktminskning och de var svårt att skilja dom åt så därför startar jag denna blogg för att slå ihop dom två bloggarna...


min viktminskningsblogg är; http://storblirliten.bloggplatsen.se/


min viktblogg finns kvar men inte den andra...


så nu ska jag börja skriva om båda sakerna på en blogg vilket ska bli väldigt skönt ...


KRAM


//E

Tidigare månad - Senare månad

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards