- The Life Of Emmha -

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Emmha - 5 december 2010 22:45

Känner mig lite friskare nu har inte någon feber så imorgon blir det skolan igen har faktiskt saknat skolan denna veckan ja ni ser  till och med jag kan sakna skolan de hade jag inte trott sen jag började här uppe att jag skulle göra.. Gick och la mig ganska tidigt idag men precis när jag hade lagt mig bra och börjat somna då började en tonåring/fjortis och börna med sin moped de lät som han skulle komma på andra sidan jorden tänkte vara en gnällkärring och gå ut och gnälla men sket i det eller vågade inte... japp jag är feg. Kanske ska skriva vad jag gjort idag hmm.. först vaknade jag vid kvart över nio gick upp åt frukost kände mig inte så bra så gick och sov igen och sov några timmar packade åkte och handlade mat med min sambo tog bussen till Mora, handlade mat till mig, gick till mitt rum här i Mora, packade upp, åt middag, målat, lyssnat på musik och facebook:at druckit cola vart på toa borstat tänder och nu ska jag sova ( om jag nu får de...)


Bäst å sova nu ska upp 0615 imorgon och jag vill vara pigg i skolan fast de kommer jag inte  vara de vet jag... men men man kan hoppas och drömma och just de imorgon ska jag kolla om de kommer finnas något rum ledigt efter jul på internatet så jag vet om jag ska börja packa eller ej jag hoppas de finns ett rum för jag känner jag behöver bo på internatet för att kunna klara skolan bättre än vad jag gör nu så jag hoppas verkligen!!!


och imorgon ska jag fixa till min blogg lite så de får lite jul-tema så håll koll här imorgon så får ni se förändringen;) hoppas jag lyckas få den som jag har tänkt och vill ha den... och imorgon ska jag ge er en överaskning också:P

he he



God natt eller vad de är när ni läser detta;)


KRAM

//E

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards