- The Life Of Emmha -

Alla inlägg under december 2010

...

Av Emmha - 2 december 2010 13:36

Igår kväll så var jag jätte pigg  fast hade fortfarande feber men jag satt och gjorde religionen som ska vara inlämmnad på fredag jag idag tänkte jag fortsätta med den jag vad hade klanten jag gjort eller inte gjort jag glömde spara arbetet så nu har jag gjort om allt jag skrev om Hinduism igår och *suck* vad de var tråkigt... Hinduism är en konstig religion tycker jag de är krånglig att förstå sig på.



Just de igår tänkte jag skulle kolla om jag hade gått upp något i vikt och jag trodde jag hade gått upp 5-10 kg så jag ställde mig på vågen där stod de siffror och de de siffrorna betydde att jag BARA hade gått upp 1 Kg sen jag slutade med xtravaganza dieten! och visst är de inte bra att jag gått upp men jag trodde ju de skulle vart mer än 1 kg!!


Nu har jag tagit en paus i skrivandet och ska dricka lite glögg och äta några av mina pepparkakor som jag bakade igår (dock gick de sönder när jag tog ur de från plåten:() sen ska jag fortsätta med skrivandet en stund till..


Tycker ni kommenterar för dåligt...:( så skärp er!


KRAM

//E

hmm

Av Emmha - 1 december 2010 16:59

Har inte skrivit på några dagar men de beror på att jag har vart sjuk eller jag är fortfarande sjuk.. ligger med feber och ont i hela kroppen och snorig.. så denna veckan har jag inte gjort så mkt..  har inte något spec att blogga om


//E

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards