- The Life Of Emmha -

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Emmha - 1 januari 2011 23:35

Det är länge sen jag skriv något om min viktnedgång men de är väl så att jag inte har gjort någon viktnedgång på länge men Nu är det ett nytt år och kanske dags och tänka på att gå ner i vikt (igen) men denna gång ska jag fan lyckas!!! men denna gång ska jag nog göra en  Gastric-Bypass operation har legat här på hotellet på Island och läst lite bloggar eller lite och lite bloggar många bloggar om folk som har gjort en  Gastric-Bypass och de intrycket jag får är mycket posetivit och jag vet många som har gjort en sådan här operation och de flesta av de som gjort den är posetiv men visst finnsde nackdelar med de men dom skiter jag ärligt i de kan inte var så farliga som min fetma är... så nu ska jag bara kolla hur man får göra en  Gastric-Bypass o vad de kostar


  


KRAM

//E

Av Emmha - 1 januari 2011 11:31

till nästa ställe på Island som heter Akureyri det ska bli spännade att se hur de ärdär och hur de ser ut på vägarna dit eftersom vi åker i vår hyrbil dit:) Det nya året firades med att se på fyrverkeri men inte så mycket mer inte vid tolv-slaget iaf men innan  så åt vi ost och kex och lite lax och lite annat men vi såg även Grevinnan och betjänten på youtube så vårt nyår var trevligt men lugnt nu ska vi städa och packa sen åker vi vidare se när jag skriver nästa gång för vi vet inte om vi har internet idag...


KRAM//E

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards