- The Life Of Emmha -

Direktlänk till inlägg 26 januari 2011

Läkarbesök

Av Emmha - 26 januari 2011 18:13

Idag var de då dags för mitt efterlängtade läkarbesök :)


När jag kom in till doktorn så vi pratade lite varför jag ville göra en magsäcksoperation och sen lyssnade han på min andning,  mitt hjärta och kollade min puls sen så  klämde på min mage sen så pratade vi lite till efter det  så fick jag ta blogprov i armen sen pratade vi igen och han sa att mina värden var bra och jag fick sen en remiss till  en kirurg (stavning?) 

 

så nu får jag vänta på att den ska höra av sig så får vi se sen. Läkaren jag pratade med idag sa att kirurgerna brukar vara pittiga att man ska gå via ett program som jag har gått men avbrutit  så jag  hoppas att jag kan få min operation utan att gå dit igen men vi får väl helt enkelt se.. nu längtar jag efter att kirurgen ska höra av sig... hehe :)


KRAM

Emma

 
 
Ida

Ida

30 januari 2011 12:36

det brukar tyvärr vara lång väntetid till kirurgen :( jag fick vänta över 5 månader.. men du kan alltid ringa å fråga, vårdgarantin ligger ju på 3 månader.. :) kan hända att du får det snabbare på något annat sjukhus i närheten..
jag ska göra min operation den 3 mars.. :)
/Ida

http://krippy.bloggagratis.se

Emmha

30 januari 2011 20:41

Jo jag vet att de brukar ta lång tid men jag ska kolla om de är kortare tid någonannanstans. åh vad kul lycka till;) jag kickar in på din blogg i bland och kollar hur de går för dig //Emma

 
Prinssesan

Prinssesan

9 februari 2011 22:33

Läs min blogg, och ge din egen åsikt. Ställ dina frågor.
Jag har en pojkvän men också en annan…

www.theuglytrue.bloggplatsen.se

http://theuglytrue.bloggplatsen.se

 
Megan Black

Megan Black

14 februari 2011 19:42

Vad är det du ska opererna dig för?
Haha du kanske sagt det men jag orkar inte leta efter det. Svara på min blogg.

http://www.megans.bloggplatsen.se

 
M

M

14 februari 2011 19:43

Aha haha läste nog igenom lite dåligt du hade visst sagt vrf =)hehe

http://www.megans.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmha - 27 mars 2015 13:13

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9138024014"

Av Emmha - 9 februari 2014 15:45

Jag har börjat träna igen efter ett långt uppehåll och de känns faktiskt väldigt skönt att vara i gång igen :) Jag är mycket piggare och gladare när jag får/kan träna! egentligen så har jag träningsförbud fram tills idag men jag kände i tisdags att j...

Av Emmha - 6 februari 2014 11:42

Idag är det då  2 år sen jag gjorde min Gastric Bypass-operation. hjälp vad tiden går fort! Som jag skrev för ett år sen så är jag väldigt lycklig att fått möjligheten att göra denna OP. Det har gjort att jag fått en spark i baken och en hjälp att gå...

Av Emmha - 31 januari 2014 16:06

Följ min blogg med Bloglovin

Av Emmha - 27 januari 2014 21:37

Detta gick ju inte så bra med att skriva varje dag men nu har jag  verkligen haft för jag har massa i skolan som är kaos och saker som ska lämnas in.   Kämpar med vikten har tänkt att minska ner på kolydrater som bröd, pasta, ris, potatis och brö...

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards