- The Life Of Emmha -

Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Emmha - 31 januari 2011 21:19


Idag har jag inte gjort så mkt faktiskt, har typ bara vart i skolan och haft lektioner Jag. börjar bli sjuk tror jag så har tagit de lugnt ska nog snart ta å sova och hoppas på att jag känner mig friskare imorgon.
För några inlägg sen så skrev jag att jag skulle spara till en mac, men har nu insett att jag inte komma klara att spara till en. Jag tar och slösar pengarna på något som jag verkligen har råd med och faktiskt behöver!
Höll på att göra ett riktigt misstag idag och köpa mig ett Nintendo DS med spel och sånt till. Men hann stoppa mig själv i sista stund de var nog tur de så slipper jag bli spelberoende eftersom jag har lätt till att bli de,  men jag vill ha ett men tänker inte köpa ett!!
nej nu ska jag nog ta  och ringa till mig Älskade underbara söta man :)

Idag har jag inte gjort så mkt faktiskt, har typ bara vart i skolan och haft lektioner Jag. börjar bli sjuk tror jag så har tagit de lugnt ska nog snart ta å sova och hoppas på att jag känner mig friskare imorgon.


För några inlägg sen så skrev jag att jag skulle spara till en mac, men har nu insett att jag inte komma klara att spara till en. Jag tar och slösar pengarna på något som jag verkligen har råd med och faktiskt behöver!


Höll på att göra ett riktigt misstag idag och köpa mig ett Nintendo DS med spel och sånt till. Men hann stoppa mig själv i sista stund de var nog tur de så slipper jag bli spelberoende eftersom jag har lätt till att bli de,  men jag vill ha ett men tänker inte köpa ett!!


nej nu ska jag nog ta  och ringa till mig Älskade underbara söta man :) sen ska jag sova. God natt på er!

KRAM

//Emma


Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards