- The Life Of Emmha -

Alla inlägg under februari 2011

Av Emmha - 14 februari 2011 18:56

Godisförbudet jag införde idag kommer inte funka har jag insett utan jag kommer göra som någon av er läsre tipsade mig om  att troppa ner till en dag sen när jag har lyckat med de då kanske jag tar och slutar het men jag kan inte sluta helt har jag intsett för jag kommer att bli så inte mi själv på ettnegativit sätt så nu kommer jag troppa ner på godis först.....

Av Emmha - 14 februari 2011 11:51

Alla   s dag, det är så förbannat överskattat, med alla saker som finns i affärerna som dom säljer bara för att "tjärna" mer pengar på en "speciell" dag. nej urk jag firar inte denna dag så  jag tänkter inte önska er en glad alla hjärtans dag för jag tycker inte om denna dag!

Av Emmha - 13 februari 2011 17:23

Nu har jag bestämt mig att jag ska verkligen sluta med godis! med början idag och de har gått gansa bra men har haft sug efter godis mest choklad men jag hittade något jag kan äta i stället för att slippa att ha suget efter godis då äter jag några torkade tranbär så försvinner det...:) och tranbär är ju gott också..


  


KRAM
//Emma 

:(

Av Emmha - 12 februari 2011 10:26

Ställde mig på vågen och de var inte något jag blev glad över så nu ska jag fan inte vänta på kirurigen ska höra v sig  ska FAN göra de själv nu!!!! men hur vet jag inte men något ska jag göra... eller jag vet vad felet är och de är godis och sötsaker men mest  godis!!!! så ska väl ta och försöka sluta med de det gick ju bra sist men vet inte om de gör de nu:( några tips hur jag kan göra när jag ska sluta med godis?

Av Emmha - 9 februari 2011 20:14

Jag har blivit en Glee-nörd men jag klagar inte hihihi


I Am A Gleek;)

)   

Av Emmha - 9 februari 2011 17:00

Nu har jag ångrat mig igen att jag nog iaf ska skaffa mig en Macbook finns massor av fördelar att ha en sådan så nu ska jag hitta en billig funderar faktiskt att köpa en begangnad så blir de kanske billigare...

     

OM NÅGON VET ATT NÅGON SÄLJER EN MACBOOK SÅ FÅR NI GÄRNA HÖRA AV ER TILL MIG!


//Emma

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards