- The Life Of Emmha -

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Emmha - 29 mars 2011 21:45

När jag vaknde idag så var de snöstorm och tänkte att jag skulle skita i och cykla till skolan men jag gjortde inte det jag cyklade iaf och de är jag stolt över att jag cyklade iaf , dock kände jag mig som en snögubbe när jag kom fram till skolan men de fick jag leva med blev ju människa när igen när jag kom in;).


Var i skolan en stund idag sen så åkte jag till Falun för att ta in posten hemma hos mig och min sambo ( eftersom han är bortrest),  men den största andledningen jag åkte  dit var att jag skulle hämta min telefon min Iphone på willys .   


Jag var i hemma i Falun i några timmar innan jag åkte tillbaka till Mora igen kände inte alls för att åka till Mora ville hellre vara hemma i mitt riktigta hem. Men men de är ju snart fredag och då får jag vara hemma i Falun i några timmar iaf... för på lördag ska jag åka till Borlänge för att bland annat fika med Cissi och Carro   å kanske någon mer


Jag är superduper nöjd med min Iphone ångrar inte alls att jag köpte den... har hittat massor av appar som är bra till min viktnedgång och de känns hur bra som helst att jag hittade dom..


Ska snart gå å sova... ska bara se klart på halv åtta hos mig ( som borde heta halv tio hos mig idag)


KRAM

Emma

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards