- The Life Of Emmha -

Alla inlägg under mars 2011

Av Emmha - 18 mars 2011 21:45

JAG ÄLSKAR MIN MACBOOK!!!:D<3  

Av Emmha - 17 mars 2011 19:00

Ja idag var jag ju till överviktenheten i Säter och pratade med en läkare. Han frågade mig lite frågor om hur jag äter och motionerar och varför jag vill gå ner i vikt och sen nämde jag att jag skulle vilja göra en gastric bypass och sen frågade han om varför jag ville de och om jag visste för och nackdelar med det vilket jag gör..

och sen klämde han på magen och lyssnade på hjärtat och magen en pratade vi lite igen sen så sa han att jag fick göra en operation,


men när vet jag inte  för först ska jag åka dit och träffa beetendevetare, diestist, läkare, psykolog och ta lite prover som de behöver så nu är jag som ett barn på julafton när jag fått veta att jag ska få göra en gastricc bypass:D


En rolig sak som hände när jag var där var att jag berättade att jag ska skriva en uppstats om just magsäcksoperationer och de tyckte läkaren var kul och ville att jag skulle skicka uppsatsen till honom:))

  

KRAM

Emma

Av Emmha - 17 mars 2011 18:50

Ja som sagt var så har jag ju köpt mig en begangad macbook som min älskling var å hämtade idag och när jag var påväg hem så var älsklingen och jag på samma tåg då fick jag se min Macbook en stund och de gjorde mig glad! jag längtar tills imorgon när jag får träffa den igen... LÄNGTAR SOM FAAAANNN


  

KRAM

Emma

Av Emmha - 17 mars 2011 11:28

Snart är dags att åka till Säter och överviktenheten börjar faktiskt bi lite nervös.. hoppas bussar och byten går så jag kommer dit i tid! och jag kommer till Mora annars får jag väl åka till Falun å skita i skolan imorgon men hoppas inte... nej nu ska jag ta å packa de sista och sen åka..


  


berättar hur de gick sen i kväll


KRAM  

Emma


p.s jag har föresten lyckas köpa en macbook:)   Min älskling var å hämta de den så imorgon får jag se den.... ( inte en ny utan en beg av en kompis på facebook   )  D.S.

Av Emmha - 17 mars 2011 00:19

eftersom jag inte kan sova så redigerade jag bilder och gjorde en ny topbild vad tycks?


ska försöka sova nu...

god natt

Av Emmha - 16 mars 2011 19:48

Imorgon ska jag åka till överviktenheten i Säter (skönvikt som de heter)  jag ska träffa en läkare och antagligen prata med h'n och kanske ta prover jag vet inte så mycket vad jag ska göra vet bara att jag ska prata med en läkare får se vad som händer imorgon jag berättar vad som hände imorgon när jag varit där så håll ut;)


KRAM

///Emma

Av Emmha - 10 mars 2011 23:09

I am in London 10-13 march so I am not gonna wirte so much...

Av Emmha - 8 mars 2011 18:53

har gjort om lite på bloggen så vad tycker ni?

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards