- The Life Of Emmha -

Alla inlägg under april 2011

:(

Av Emmha - 5 april 2011 21:07

Kommer nog inte bli så många inlägg på ett tag nu av lite andlingar som jag inte tänker ta upp här men kommer itne skriva på ett tag iaf

-

Av Emmha - 4 april 2011 23:09

varför får man inte bara vara den man är ,en människa med brister och med fel?


Ni vet INGENTING hur mitt liv  så lämna mig i fred och låt mig leva de liv jag försöker leva vilket inte är lätt för mig....

 

Av Emmha - 4 april 2011 22:53

Idag är de måndag och vilket vårväder de har varit idag helt jävla underbart:) Skolan som vanligt sen efter skolan så cyklade jag till stationen och väntade på bussen till Falun eftersom jag är ledig ett tag imorgon då blir de att åka till fornby å hälsa på å sen blir de Mora igen.. Nu ska jag ta å sova god natt


KRAM

Emma

Av Emmha - 3 april 2011 22:45

Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt så känns inte som jag har något att skriva om dagen alls faktiskt... Funderar dock på att byta blogg och portabel också men vet inte men funderar på de...Nu ska jag ta och sova... god natt


Emma

Av Emmha - 2 april 2011 22:45

Hej!

Jag kom hem för ett tag sen har varit på först möte med mitt parti sen så var med i demostration mot nazister efter de så gick jag , Cissi och Carro å en läskig människa ( hon är fan läskig jag får hjärtklapppning av henne)  och fikade å snackade vi lite. sen så åkte Cissi och jag till Falun och hon skulle skriva något papper med en kille  v´minns inte vad de handlde om...  


men efter de så gick vi några meter på Grön Vårfest  vilket var hur trevligt som helst vi fick vara med om Miljövänlig Modevisning och Olivia Bergdahl som är en estradpoet sök på henne på youtube så ska ni får se hur bra hon är;) efter de så åkte jag hem till mig och cissi till sig  och   jag kom hem för en timme sen ungefär och sitter och halv sover ska nog gå å sova snart:) Hoppas att ni hade en bra dag för de hade jag:))


KRAM

Emma

Av Emmha - 1 april 2011 22:00

Imorse tänkte jag skulle åka buss eftersom jag inte vågade ställa scykeln på stationen över helgen men jag bestämde mig för att eftersom jag gick ut lite för tidigt till bussen så tänkte jag att jag går  en bit till jag ser att klockan är så mycket att bussen kommer.. men helt plöstligt ( ca 30 min senare) så var jag i skolan så jag hade alltså gått hela vägen till skolan som är ca 4 km :))  duktigt va? Jag var i skolan en stund sen så åkte jag hem till falun och hade fredagmys med våfflor med sikrom,lök och creme frachié på och såg på Talang och nu ska jag snart ta å sova..


Kram

Emma

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards