- The Life Of Emmha -

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Emmha - 16 juni 2011 23:15

Nu ska jag ta å sova får se vad som händer imorrn. God natt på er;).

 

!!

Av Emmha - 16 juni 2011 19:59

Nu förstår jag varför jag inte har någon lust å göra något eller blir irreterad av allt andledningen är att jag inte har ätit godis på över en vecka så jag börjar väl få sockerabstdens (stavning?) hoppas de går över snart har inte någon lust må såhär länge till

:(

Av Emmha - 16 juni 2011 13:44

inget brev idag heller hoppas på att de kommer imorgon! 

Av Emmha - 16 juni 2011 10:30


Vaknade nyss ska snart äta frukost och så väntar jag  på att posten ska komma, för idag hoppas jag att jag får veta vad jag ska göra i höst för de ska komma för de skulle komma denna veckan så nu hoppas jag de kommer idag. Jag väntar på två brev men båda är från skolor jag har sökt i höst så jag hoppas jag kommer in på någon av dom i höst.


Har inte någon lust att gå hemma och vara arbetslös fast att jag haft sommarlov i 3 dagar börjar jag redan tycka de är tråkigt att gå hemma fast de kan kanske bero på att jag inte har något busskort så jag inte åka någonstans om jag ska någonstans då får ajg cykla men jag kan inte cykla till Borlänge t ex så därför tycker jag nog de är trist får man hoppas;)

Ska väl ta å äta frukost nu då sen får jag se vad som händer resten av dagen...


Over and out

Miss Mizu

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards