- The Life Of Emmha -

Alla inlägg under juni 2011

Av Emmha - 14 juni 2011 15:35


Idag händer de inte så mycket, känner inte för att göra så spec mycket idag så jag har mest sovit (eftersom jag även har haft migrän) och inte gjort så mycket mer men ska väl ta å börja packa lite smått för på måndag åker jag till mina förädrar i några dagar sen blir de hem och packa om väska och fara ut i världen eller europa med tåg en månad...


Over and Out

Miss Mizu!

Av Emmha - 13 juni 2011 10:18

 

Vaknade 2 timmar tidigare än jag skulle men jag gick inte upp förrän för än 60 min sen för jag låg i sängen å läste min bok och vaknade till så nu har jag ätit frukost och ska snart ta å hoppa in i duschen sen klä på mig vet inte rikigt vad eftersom de är konstigt väder ute idag så man vet inte vad man ska ha på sig.:/


När jag har kommit på vad jag ska ha på mig då ska jag sätta mig på cykeln och åka t4 km till stan för att träffa min söta vän Cissi,   vi ska sätta oss i en park och bara snacka massor:D sen efter de så ska jag till älskling å vånta på att hans möte ska ta slut för när de är så ska vi ut och äta med några andra ja de är så min dag ser ut...


Over and Out

Miss Mizu

Av Emmha - 12 juni 2011 23:26

Idag har jag inte gjort så mycket har varit ganska slö idag vet inte varför men har de... men de jag har gjort idag är iaf att varit å handlat och cyklat 4 km.. ja de typ vad jag har gjort.. nu ska jag iaf ta å sova för imorgon så ska jag träffa min älskade vän Cissi och sen ska jag på middag med älskling och några andra..  hörs imorgon

 

Over and Out

Miss Mizu

Av Emmha - 12 juni 2011 18:31

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/2630745/miss-mizu?claim=q8csf4g9xpc">Följ min blogg med Bloglovin</a>

Av Emmha - 11 juni 2011 18:53

Idag så vaknade jag tidigt, ovanligt tidigt för att vara mig på en lördag men jag kunde inte sova så jag gick upp och duschade och tog de allmänt lungt och sen när min älskling hade gått upp och gjort sig klar så åkte vi till Mora för att hämta mina saker och kolla på världens stötrsta äkta mora dalahäst och gjorde lite andra ärenden t ex handla sen åkte vi hem o jag packade upp de som skulle och behövdes packas upp sen när jag var nästan klar så börjde de åska ,


vilket gör att jag inte kan jag göra något alls för jag är så rädd så jag la mig under mitt täcke i sängen med en kudde överhuvudet och öronproppar så jag inte hörde åskan efter några timmar så var den äntligen klar då gick jag upp från täcket och gjorde en potatissalld av färsk potatis och lite annat som faktiskt blev supergod :) och sen grillade vi kött till mig och korv till älsklingen och nu sitter jag här och tar de lugnt och de ska jag göra resten av kvällen....


ja de var min dag... hoppas att ni har haft en bra dag ni också...


Over and Out

miss Mizu

Av Emmha - 10 juni 2011 19:55

Idag var de skolavslutning i skolan och de var en kul men sorlig avslutning som avslutningar brukar vara men de är skönt att ha sommarlov:D


Nu längtar jag till nästa vecka då jag får veta om jag kommit in på den kursen jag var på interjuv på jag hoppas verkligen att jag gör de för jag vill verkligen inte pendla de är faktiskt jobbigt jag kan klara å pendla till borlänge från falun men till mora är de jobbigt men men är de så att jag kommer in på skolan i mora och inte här i falun då är de så då är det bara att acceptera att de är så...


Nu ska jag se på tv och njuta av sommarlovet... imorgon så blir de åka till Mora och hämta mina saker


Over and Out

Miss Mizu

Av Emmha - 8 juni 2011 21:15

Idag har jag varit till skolan för första gången denna veckan... Har fixat med lite saker som händer på avslutningsfesten imorgon hela dagen hoppas att allt ska bli bra imorgon å att inget ska gå fel!  


Har känts som om jag ska svettas bort idag för att de har varit så varmt de har varit jobbigt och tänka och göra någoting alls hade viljat ligga någonstans och inte gjort något alls men snart kan jag de för då har jag SOMMARLOV:D WWIIEE


Efter skolan idag så cyklade jag hem och började eller fortsatte packa mina grejer för på fredag flyttar jag hem igen och blir sambo igen med min älsklingpälskling     wwiiee e eller på lördag flyttar jag på riktigt för då hämtar vi grejerna...


Ska snart ta å gå och sova så jag vaknar i tid imorgon så jag hinner rigga och greja imorgon i skolan... nej nu ska jag krama kudden så


  på er  

Over and Out

Miss Mizu

Av Emmha - 7 juni 2011 09:42

Vaknade nyss ska ta å äta frukost ute på altanen faktiskt inte så ofta jag gör det  Men i morse när jag ställde mig på vågen så fick jag se siffror som jag verkligen inte ville se nee urk   nu är de jag som ska börja äta som man ska och frossa på helgen!.. ( tänker inte säga vad vågen stod på!!!!)


Idag händer det är;


  •  interjuv och informationsmöte på en av kurserna jag sökt i höst 
  • Packa de jag ha med mig till Mora 
  •  Åker till Mora igen för att packa mina saker och för att sova där eftersom jag ska t skolan imorgon.
Ja de är väl typ vad jag vet som händer idag inte så mycket eller spännande saker kanske nej nu ska jag äta frukost så jag hinner packa innan jag ska på interjuvn
Over & Out
Miss Mizu

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards