- The Life Of Emmha -

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Emmha - 24 augusti 2011 22:24

Matdagbok

Frukost; Yoghurt med müsli och ett glas multivitamindryck

Lunch; vegitariskbuffé,  33 cl LOKA

Middag; 1 fajita och ett glas multivitamindryck

Kvällsmat; en tallrik med yoghurt med müsli

annat som jag ätit'/druckit idag; ett glas pepsi max, en kula glass

Motiondagbok/stegdagbok

Träning; -

Steg; 8140

Av Emmha - 24 augusti 2011 20:22

Nu har jag bestämt mig att varje dag kommer jag att skriva träning/motionsdagbok, matdagbok med början idag.

Av Emmha - 24 augusti 2011 15:43

Idag bestämde jag mig för att jag skulle ta och skaffa gym-kortet i stället för i morrn för då kan jag gå dit imorrn efter skolan och träna på en gång men de tog sin tid innan jag skaffade mig mod till att ta mig till friskis och svettis de var del nervosetet och hjärtklappningar innan jag äntligen tog på mig kläderna och gick ut till bussen och åkte till stan och kort i taket jag gick av 2 hållplatser innan stan och gick till friskis och svettis kanske bero på att jag  skulle kolla hur lång tid de skulle ta och gå från hållplatsen till skolan och från skolan till friskis och svettis men när jag väl kom till friskis och svettis så stod jag utanför och andades en stund innan jag tog tag i dörren och gick in och skaffade mig ett gym kort DET TRODDE JAG ALDRIG OM MIG SJÄLV!!!!!!


 mitt gymkort:D  


Efter att jag hade skaffat kortet så gick jag till andra sidan av centrum för att äta de blev  vegitarisk buffé och dehar världens godaste potatis och purjolökssoppa supergod!! och sen handlade jag saker till i kväll som jag ska äta eftersom jag är själv hemma så kan jag äta saker som jag bara jag äter:P 


Resten dagen ska jag itne göra så mycket men ta de lungt och njuta av min sista dag på sommarlovet för i morrn börjar skolan igen är lite nervös eftersom jag börja på en ny ( ny och ny är den väl inte men jag ska börja på skolan filial) skola de ska bli spännade att få träffa nya människor och få nya vänner :D nu ska jag ta och laga lite middag tror jag och sen glo på tv de är ju true talent idag igen fan så mycket bättre de är än idol, idol klarar jag inte av att titta på men true talent är hur bra som helst tycker jag:D

 

PUSS OCH KRAM

Av Emmha - 24 augusti 2011 15:30

jag funderar på om jag ska börja att skriva tränning och matdag bok här tror de är rätt så bra... eller vad tycker ni?

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards