- The Life Of Emmha -

Alla inlägg under augusti 2011

Av Emmha - 19 augusti 2011 19:21

Sitter och läser lite bloggar om folk som har gjort sina gastric bypass operationer  bland annat http://lykkelig.bloggplatsen.se/ som gjorde sin i tisdags och idag fått komma hem och http://krippy.bloggagratis.se/ som gjorde sin i början av mars i år, jag sitter och längtar efter att få göra min jag springer typ ut till brevlådan och hoppas att där ska de ligga ett brev till mig där det står att jag är välkommen till kirurgen på falu lasarett men de stod ju på pappret att de skulle komma om ca 3 månader alltså i oktober men de kan ju komma tidigare så jag kommer springa till brevlådan i 3 månader ååååhhh vad jag längtar:)

Av Emmha - 18 augusti 2011 19:06

Idag så  vaknade jag vid åtta och tänkte att jag skulle gå upp gick upp en stund sen hittade jag en bok och gick å la mig i sängen en stund till för att vakna till när jag ändå kunde göra de:P gissa vad jag gjorde:P jo jag somnade om och vaknade vid elva igen och då hade katten kommit och lagt sig brevid mig också han var nog också trött ^_^ Jag vaknade vid elva eftersom telefonen ringde då och tur var de annars hade jag sovit ännu längre...


Efter jag pratat färdigt i telefon så duchade jag och åt frukost sen klädde jag på mig och åkte till Borlänge å kupolen och tänkte titta lite och inte shoppa något men så fel jag hade jag köpte typ converse skor de var inte conversemärket utan ett annat) för 75 kr sen hittade jag en tröja för 49 kr som hade kostat 500 spänn så lite fick jag handlat iaf efter att jag vart påkupolen i nästan en timme åkte jag hem igen men innan jag tog bussen hem så köpte jag saker till att baka muffins för jag tänkte jag skulle försöka göra cupcakes imorrn och ha med mig när jag ska träffa Cissi och Carro  på lördag:) 

  

Mina skor


Funderar på om jag ska ta och göra klart mitt rum imorrn så jag kan ara där inne i stället för att vara här i vardagsrummet. de är lite tråkigt att behöva sitta här ute så imorrn har jag nog ett rum att vara i:P som jag trivs i...

nej nu ska jag se på tv hörs imorrn


KRAM

Av Emmha - 17 augusti 2011 12:15

Tänkte de var dags för en lite frågestund så ställ nu dina frågor så svarar jag;)  

Av Emmha - 17 augusti 2011 11:32

ställe mig på vågen i morse för bara kolla va jag vägde och jag fick en chock sen jag vägde mig för en vecka sen ungefär så har jag gått ned - 6 kilo undra vad jag har gjort för att få dom att försvinna:/ men jag är glad:)

Av Emmha - 16 augusti 2011 13:37
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emmha - 16 augusti 2011 12:15

Idag har så åkte mamma, pappa och jag till motala för att kolla in Eric Norevall ll som är en hjulångaren som de har byggt exakt som den första eftersom den sjönk på sin prämiäresa de var häftigt att få se den.. den åker från forsvik till Stockholm sen så åt vi middag i Motala hamn vi åt något som hette black rock som var råttkött som låg på en het sten som var 400 grader varm alltså så fick man steka sitt kött själv då fick man de som ville ha de det var lite coolt:) annars så har vi inte gjort så mycket mer.. nu ska jag baka en lite kaka till fikat sen packa lite åker ju hem imorgon..



KRAM

Av Emmha - 14 augusti 2011 21:39

idag har vart en tråkdag och mysdag har ite alls gjort  mycket idag imorgon blir de mer att göra då skulle jag åkt hem men de blir inte så jag ska stanna en dag längre men imorgon så ska vi åka o titta på en ångbåt i motala sen vet jag inte mer vi ska göra http://www.facebook.com/pages/Eric-Nordevall-II/139709916076166 kan ni se lite om båten


nu ska jag dricka kaffe


KRAM

Av Emmha - 13 augusti 2011 21:02

kantareller <3  

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards