- The Life Of Emmha -

Alla inlägg under augusti 2011

Av Emmha - 13 augusti 2011 17:37

Igår  så åkte jag båt igen kom hem halv ett i natt då var jättetrött och gick upp vid åtta i morse och åt furkost och duschde sen cyklade jag ner till hamnen och åkte båt igen eftersom min hyresvärd ( ena halv av dom) skulle åka med båten idag så följde jag med det var trevligt efter den turen så åkte jag hem och har gjort något spec i kväll ska nog cykla fram och se på crusing tror jag men nu ska jag hjälpa min mor att rensa kantareller sen ska vi äta stekta kantareller på macka *MUMS*


kram

Av Emmha - 11 augusti 2011 22:41

Sitter och tittar på lite sidor med kläder och hittade som jag vill ha när jag blir smal bland annat den här;

http://www.eliteladies.se/index.asp?vara=la28078NPNK&k=underkl%E4der

Av Emmha - 11 augusti 2011 19:17

Igår åkte jag båt hela dagen kom hem halv tolv  på kvällen och då blev de sängen idag har jag inte gjort så mycket mest tagit det lugnt.


kram

Av Emmha - 9 augusti 2011 20:42

ja tänk han att han är med på tv och sjunger gör han också fast nu är de så att min riktigt pojkvän inte är med tv;) utan min nya man engligt min dröm i natt är med på tv kan ni gissa vem de är?:P

haha om inte kolla in bilden;)


Måns Zelmelöv

  

Av Emmha - 9 augusti 2011 10:02

Nu är jag påväg på ett litet äventyr på några dagar:D eller äventyr och äventyr vet jag inte om de är men jag ska i väg och hemifrån iaf;) hihi om de blir äventyr de får vi se;)

Av Emmha - 8 augusti 2011 20:48

Idag har faktiskt inte gjort så mycket eftersom jag vaknade med feber idag så ar jag mest legat och vilat och sett på film och tv men jag har städat köket. och packat lite eftersom jag åker till småland imorgon i några dagar om jag nu inte har feber i morgon bitti för då stannar jag hemma.


nu ska jag ta och göra klart köket och duscha sen sova... hörs imorgon


KRAM

Av Emmha - 7 augusti 2011 14:30

Har inte skrivit sen i torsdags men de beror på att vi har varit i sthlm med K, vi var på gröna lund i fredags och sen så i går lördag så var vi och tittade på prideparaden vi gick även i den en lite stäcka:D

men nästa år ska jag  gå i hela...


Idag så åkte K hem till mamma igen så nu är de tyst här och här så hostas det och de är snorig† och är lite hes men ändå så försöker plocka ur K:s gamla rum så jag kan flytta in mina saker där måste bli klar i morgon eftersom jag ska till mina föräldrar på tisdag o mina kläder är nedpackade...


Urk vilket tråkigt väder ute tur jag slipper gå ut idag..


Nej jag ska väl vila lite till sen ska jag gå och fortsätta skriver nog i kväll


KRAM

Av Emmha - 4 augusti 2011 20:46

Idag när jag var vaknde så kände jag mig sjuk jag hade ont i halsen och lät som en kraxande kråka och var snorig och kändes som jag hade feber så jag tänkte ta de lugnt idag men idag har jag satt upp en loftsäng och inrett färidigt K:s rum och sen har vart på badstranden en stund sen har vi packat lite för imorgon åker vi ner till Stockholm för gröna lund och pride.



Nu ska vi se på noll tollerans på tv sen sova hörs imorgon...


KRAM

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards