- The Life Of Emmha -

Alla inlägg under augusti 2011

Av Emmha - 3 augusti 2011 18:50

Idag har jag målat klart rummet tagit bort all tejp och tidningar på golvet tänkte vi skulle börja inreda idag med de orkar vi inte så de gör vi i morgon. ja de var min dag har sett ut...


KRAM

Av Emmha - 2 augusti 2011 21:48

Idag vaknde jag nio åt frukost och sen åkte vi stan och handlade mat som vi glömde igår och sen köpte vi färg till rummet som vi  renoverar just nu. sen har jag även vart hos tandläkaren o lagat en tand efter de så åkte jag hem och började att tömma klart rummet och sen täckte jag rummets golv med tidningar och började att spackla och sen slipade jag och började en av väggarna. nu i kväll har vi sett på tv och ätit kräftor..


Nu ska jag ta och sova för att jag ska upp tidigt och göra klart rummet.



KRAM

Av Emmha - 1 augusti 2011 18:31

Idag kom all post som har kommit när vi har vart på semester och bland den så var de ett brev ifrån falu lassarett som jag öppnade  på en gång när jag såg de i de så stod de att jag kan få komma till dom om cirka 3 månader så nu längtar jag som fan tills jag får kallelsen till dom:D


   Hoppas de hör av sig snart:D


KRAM

Av Emmha - 1 augusti 2011 13:37

Idag så skulle vi köpt färg, spackel och sånt till renoveringen men vi hade glömt att mätta rummet smart ellerhur:P så nu ska jag ta och tömma rummet så vi kan köpa färg imorgon antagligen... nu så sitter jag och K å väntar på att vattnet i poolen ska bli lite varmt så vi kan bada...:P:D vi har badat fötterna iaf... Nu väntar vi på att posten ska komma så jag kan fylla i mitt brev och skicka det..


Skriver nog senare i kväll hörs då


Kram

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards