- The Life Of Emmha -

Alla inlägg under september 2011

Av Emmha - 22 september 2011 20:42

Idag var det menningen att jag skulle ringt om min kallse men de kom något tragist i mellan  jag fick veta att en kalsskompis har hittats död så jag orkade inte eller hade inte någon lust heller men imorgon ska jag försöka att komma ihåg att ringa...;)


R.I.P Mayah du är saknad <3


KRAM

Av Emmha - 21 september 2011 20:15

Tänkte att idag var dagen då jag skulle få brevet men inte då så fel jag hade men det är en dag imorgon också då borde jag väl få något brev får jag inte det så är det jag som ringer på fredag för jag vill veta:P eller så ringer jag imorrn redan vi får se vilket gör för jag vill veta snart!!!

Av Emmha - 20 september 2011 22:32

Idag  var jag till skolan å hade samhällskunskap och svenska de var trevligt. Idag har jag mått illa och haft ont i magen känns som jag har magsjuka på gång urk de hoppas jag inte hoppas bara de är något tillfälligt. Nu ikväll så har sett på tv och räknat lite matte för imorgon har tänkt att jag ska göra prov men vi se hur det blir imorrn men hoppas jag hinner göra det imorrn.


Nu ska jag strax ta och sova så jag vaknar pigg imorrn och imorrn ska jag ta och säga till min lärare att jag inte ska läsa psykologi längre känner att jag inte är intresserad eller känner att jag inte har ork med att läsa det nej nu ska jag krama kudde God natt på er!


KRAM

Av Emmha - 19 september 2011 23:00

har vart trött och vart slö idag har väl inte gjort så mycket idag ... men idag fick jag inget brev ifrån lassarett men jag hoppas jag får det denna veckan:P:D nej nu ska jag nog ta å sova 


KRAM

Av Emmha - 18 september 2011 22:45

Idag så har vi handlat,slängt saker på återvinningstationen och åkte hem med K fast hon ville inte hem till sin mamma men hon var tvungen eftersom hon ska till skolan imorrn... Till middag idag har jag gjort egen kebabpizza med egengjord kebabsås supergott blev de det:D det till och med över så de ska jag äta till lunch imorrn hihi nej nu måste jag ta å sova så jag är pigg imorrn å orkar gå till skolan...


KRAM

Av Emmha - 17 september 2011 22:30


Idag så  var vi på Borlänge marknad, K åkte karuseller och jag köpte 12 par strumpor för 100 kr^^ hm sen så har vi inte gjort mycket mer . nu i kväll såg vi på fångarna på fortet ochsåg på film nu snart ska vi sova. älskling sover redan fast i soffan^^ tror han tyckte filmen var tråkig de är ju en barnfilm:P

kram

Av Emmha - 16 september 2011 23:15

Fredag

Idag var jag i skolan och jag haft naturkunskap och engelska. Idag har jag varit konstigt har inte alls varit mig själv har typ vilja vara själv inte sagt så mycket och vart ledsen å de har känts som jag haft en klump i hjärtat och i magen, vet inte varför men de har varit jobbigt:( men blev lite gladare när en kompis skrev Sjögurka till mig de gör mig glad när han säger/skriver de:D orkar inte förklara varför de är bara att jag blir glad när han säger de haha,  Idag kom K till oss och ska vara här i helgen vi åt tacos och såg på film jätte mysigt:) och inget brev fick jag inte heller:( hoppas jag får det nästa vecka för då ska jag ju få det om det ska vara exakt 3 månader, vilket jag hoppas på att de är:P


KRAM




Av Emmha - 15 september 2011 21:15

Idag så är de torsdag och jag har varit i skolan å haft intriktning  vi är 16 st i min klass men vi var bara 4-5 idag några var sjuk andra skolkade antagligen för de inte vill ut och plocka svamp på friskvården men vi pratade om 1900-talet och såg på film 100 svenska år sen så hade jag skapande och försäkte göra klart min dalahäst men hann inte måla den klart den är neonrosa:P  cool ellerhur ^_^ jag lägger in en bild nästa torsdag då den är klar:) ja sen så har jag inte gjort mycker idag...


just det kom ihåg att köpa min saker som jag säljer i inlägget nedan:P hihi


KRAM

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards