- The Life Of Emmha -

Alla inlägg under september 2011

Av Emmha - 15 september 2011 19:50

Sälljer lite kläder i storlek XL-XXL. Något du är intresserad av? hör bara av dig... priset är allt ifrån 50-250 kr beronde på hur dyr den var från början och hur mycket jag andvänt dom men tveka inte och höra av dig!              Säljer även en skolbänk för 150 kr ALLT finns i Falun





Av Emmha - 15 september 2011 18:48

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/2084266/emmhhhaaa?claim=4ysgrsxw2ax">Följ min blogg med Bloglovin</a>  :)

Av Emmha - 14 september 2011 22:45

Idag har jag varit i skolan som vanligt. Idag så hade jag men de var inte tänkt så för jag hade så ont i nacken när jag vaknde idag så kom in upp så jag sjukanmälde mig och sov en stund och när jag vaknde igen så kände jag att jag mådde bättre i nacken så jag åkte till skolan och hade matte sen så åkte jag hem så jag har inte gjort så mycket idag... och inget brev i från lassarett har jag inte heller fått än:( fast de är ju några dagar kvar:P hoppas jag får det snart:)

KRAM

Av Emmha - 14 september 2011 18:39

FRÅGA VAD NI VILL SÅ SVARAR JAG;)  

Av Emmha - 14 september 2011 12:32
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emmha - 13 september 2011 23:15

Idag har jag varit i skolan och haft samhällskunskap, jag läser på boken 1984 medan de andra får läsa den vanliga läroboken då undrar ni säkert varför de så speciellt för mig jo de är för att jag har antvänt den boken 4 år i rad och då tyckte läraren att de var lite tråkigt att jag ska läsa den ett 5:te år, så jag får läsa 1984 och sen ska jag svara på frågor som hon har gjort så de är skönt att få vara själv på lektionen:D,


sen så har jag haft Svenska då skulle vi läsa två olika noveller och sen svara på frågor till dom de var väl ganska kul jag var för trött för att göra de i skolan så jag gjorde det hemma. ja vad har jag gjort mer idag? inte så mycket mer faktiskt har bara en j*vlig nackspärr och träningsvärk i smalbenen annars är allt bra med mig:)


KRAM

Av Emmha - 12 september 2011 18:42

Idag vaknade jag med ont i axlarna och nacken antagligen har jag legat fel i natt.... men gick till skolan iaf och hade 2 passs inriktningsstudier sen hade jag självstudier och då skulle jag räknat marre men hade glömt boken hemma så jag fick och tränade på friskis och svettis i stället de var kul och sjönt:) efter jag tränade i 12 min så gick jag å duschade och sen fick jag och köpte något att äta och sen gick jag och hälsade på N på hans möte en stund sen åte jag hem och vilade nacken som gör mucket ondare nu har till och med fått nackspärr:( så nu ska jag vila nacken en stund genom att lägga mig i soddan med halsduk så de är varm....


10 dagar kvar:D


KRAM

Av Emmha - 11 september 2011 16:02

Idag är det 81 dagar sedan jag fick hem remissbekräftälsen

och idag så är det 11 dagar kvar tills de är 3 månader sen jag fick den och då borde jag bli kallad och de hoppas jag att jag blir snart! jag längtar som fan!! på sidan längt upp kommer jag räkna ner hur många dagar de är kvar tills jag borde få bli kallad... kolla in de:P

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards