- The Life Of Emmha -

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Emmha - 12 oktober 2011 20:18

Jag har inte skrivit om Gastric bypass-operationen som jag väntar på... Men jag tycker inte att det finns så mycket att skriva om det just nu... jag väntar bara på att få veta när jag ska få komma till kirurgen och prata de är väl typ vad jag kan skriva om det just nu... men tänkte iaf skriva något så ni inte undrar varför jag inte skriver om gastric bypassaker längre;) men jag skriver när de händer något för mig det lovar jag;)

Av Emmha - 12 oktober 2011 18:19

Gick upp som vanligt (07.15) och åt frukost och sen gick jag å klädde på mig och gick till bussen och kom på att jag hade glömt saker inne så jag gick hem igen och missade bussen och satte mig i soffan och ja åkte inte med nästa buss för jag somnade i soffan:P. men vaknde 1 timme senare och skynade mig till skolan och räknade matte. Efter skolan så gick jag till friskis och svettis och körde ett pass hur underbart och kul som helst ska nog dit imorgon igen tror jag eftersom jag är ledig imorgon får se om jag hinner det imorrn ska göra massor av skolarbete och lite annat imorrn också... Nu ska jag se på tv och göra lite skolarbete innan det blir sängen.


KRAM

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards