- The Life Of Emmha -

Alla inlägg under december 2011

Av Emmha - 14 december 2011 15:18

Har verkligen inte haft tid eller ork att blogga denna veckan. Det är mycket i skolan som måste vara klart och sen när jag haft tid så har jag kört ett Gleemaraton av säsong 2 har inte lyckats se allt än men ska försöka se lite idag så har jag bara 3 skivor kvar att se.. Men jag kan väl ge en sammanfattning av vad som har hänt i veckan;


Måndag

Var till skolan och övade inför lucia och hade intriktning där vi pratade ekonomi (dötrist jag vet) Efter skolan så åkte jag hem och tog det lugnt och har lite gleemaraton och gjorde lite läxor.


Tisdag

Gick luciatåg i skolan. Vi hade det bästa luciattåget någonsin;) haha både ton och sångdöva var vi utom en av oss då som faktiskt kan sjunga;) och som lucia hade vi en kille i dreads haha. Ja efter det så hade vi vanliga lektioner t ex samhällskunskap där jag läste om Eu, eftersom jag håller på att skriva en uppsats om just det och sen hade vi Svenska där vi läste vår egna bok i 3 timmar så när jag kom hem var jag typ död så jag la mig i soffan och hade gleemaraton tills jag tröttnade på det då gick jag och la mig för att sova men kunde inte sova för att de blåste och regnade så hemskt ute så satte mig i sängen och målade i några timmar tills jag somnade typ.


Onsdag

Idag så har jag varit till skolan vi har haft matte hela dagen så är lite trött i huvudet nu... Men trodde inte jag skulle gå till skolan idag eftersom imorse när jag vaknade så vaknade jag å lät som en kraxande kråka och sen leddde till att jag inte hade någon röst men åt halstabletter och drack massor av te nu börjar jag låta bra och jag kom ju till skolan fast jag lät som jag gjorde;) Nu när jag skrivit klart detta ska lägga mig ner och sova en stund sen ska jag plocka lite här hemma och tömma diskmaskinen och lite sånt. förhoppningsvis så hinner jag att har lite gleemaraton också innan de är dags att sova.


Hoppas att allt är bra med er;))

KRAM

Av Emmha - 12 december 2011 22:16


 

Jag älskar att ligga bredvid dig och känna dina andetag. jag kan bara ligga där och titta på dig och känna mig så lycklig att jag får ha dig i mitt liv. Lycklig för att du bara min.

Jag är den lyckligaste människan i världen som får ha dig i mitt liv. Du är mitt ALLT jag älskar dig så otroligt mycket!

♥♥♥♥♥♥♥♥

Av Emmha - 11 december 2011 21:56

IDag är det bara 8 månader tills det är dags för bröllop mellan mig och älskling♥ Tänk om 8 månader då är jag gift och har ett längre eftermamn än vad jag har nu..:)


♥♥ Älskling, jag älskar dig otroligt mycket!

Jag är så glad att du är min och bara min.

Du gör mina dagar att bli mycket bättre

du gör det lättare att gå på morgon

för att jag vet att jag har dig.

Du o Jag för alltid älskling. ♥♥


Av Emmha - 11 december 2011 21:33

Fredag

i fredags så vaknade jag med feber (som jag har gjort varann dag denna veckan) så pass mycket att jag inte klarade av att gå till skolan. Tillbringade dagen i sängen och sov och i soffan å spelade wii sen på kvällen så såg jag och älskling på idiolfinalen  men min favorit Robin vann inte  men det gör inte så mycke tyckte även om Amanda. ja de var så min fredag såg ut.


Lördag

Hade en städ/sorterar dag. Fan vad grejer man har egentligen!!! På eftermiddagen åkte jag och älskling till Borlänge och åt middag efter middagen så gick vi till stationen och åkte det allra sista tåget på västerdalsbanan ( som gick mellan Borlänge och Malung). Vi åkte fram och tillbaka på tåget och hade det trevligt. Efter att vi hade åkt tåget och kommit tillbaka till Borlänge så gick vi till älsklings kompis och såg på något konstigt och tråkigt program och dom två drack alkohol efter några timmar åkte vi äntligen hem vi kom hem halv 3 i natt då blev det sängen på en gång men vi somnande inte förrän klockan 5 så det blev en sov morgon idag;)



Söndag

Idag så har vi inte gjort så mycket mer än och varit till willys och handlat lite mat sen har vi städat lite också nu i kväll har vi sett på tv men vi har haft en lugn dag idag.


KRAM

Emma

?

Av Emmha - 11 december 2011 15:49
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emmha - 8 december 2011 21:35

Idag har jag varit i skolan och övat inför lucia ( på min skolan blir det ett ton och takt dövt luciatåg) och haft skapande har gjort vingar som kommer bli superbra    just nu ser på Criminal minds och idag var det jättespännande men sorgligt så kanske tur att jag snart  sova. Imorrn är det helg det har jag längtat efter länge käner att jag behöver helg. 



Vad tycker ni om min nya design?


Min blogg kanske inte är så intressant förtillfälligt men jag har inte så mycket annat och skriver kanske blir bättre snart;)


KRAM

Av Emmha - 7 december 2011 20:39

Idag har jag varit i skolan trots jag kände mig sjuk men jag var i skolan hela dagen efter skolan så åkte jag och handlade till middag idag eftersom vi skulle ha Niklas kompis skulle komma hit idag sen har jag inte gjort såmycket mer idag har inte orkat. får se hur jag mår imorrn är trött och vara sjuk varannan dag tycker de kan bryta ut ordentligt.


KRAM

Av Emmha - 6 december 2011 13:43

Kom precis från skolan eftersom vi inte hade någon lärare så då gick jag hem och gör mitt skolarbete hemma så ska väl sätta igång med det snart ska läsa min bok och skriva en analys på det så de är inte något som jag måste göra precis just nu men jag ska göra det;) Idag ska jag även städa lite och baka pepparkakor. tror jag ska baka pepparkakor först så kan jag äta dom när jag läser min bok :D så får det nog bli..


Skriver senare tror jag ;)


KRAM

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards