- The Life Of Emmha -

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av Emmha - 25 februari 2012 18:21

Som några av mina läsare vet så ska jag ju gifta mig detta år och har därför startat en blogg, där jag kommmer att skriva om planeringen och tankar kring bröllopet och så. tänken men bloggen var att vi skulle a den mest för oss själva men också ge tips till andra som vill ha lite tips till deras bröllop men också för våra nära och kära som är lite nyfikna. hihi Så är du nyfiken på hur mitt bröllop ska se ut är det baea att klicka dig in på bloggen och här är bloggen; http://emlochpnhsbrollop.bloggagratis.se/


KRAM

Av Emmha - 25 februari 2012 13:11

Jag har skrivit det förut men jag måste skriva det igen. 

Jag är förvånad över hur mycket jag kan äta, jag äter som förut fast i mängd men annars kan jag äta de mesta som jag åt innan. Fast jag äter ju inte saker men  socker i och inte de tråda sakerna ( t ex stammen på broccoli och majs).


Jag funderar på om de inte gjorde något med min mage utan bara gjort så de ser ut som de som jag har gjort en operation med tanke på att jag kan äta så mycket som jag kan... Men de kanske ska vara så att man ska kunna äta så här mycket som jag gör eller?


När jag åt pytt i panna häromdagen så tog jag en assett och la pytt i panna på halva assetten och ett ägg på den andra. Är det för mycket att äta tro? jag äter tills jag känner mig mätt och de gör jag när jag ätit upp hela den tallriken.


Både jag och min sambo är förvånade över hur mycket jag kan äta. För en gemansam vän till oss har också gjort en sådan här operation och hon kan inte alls äta så här mycket som jag kan göra. hon kanske äter hälften av vad jag kan och hon gjorde sin 2007 och  gjorde min för 19 dagar sen .


Hon kan inte äta något alls knappt, hon äter mest saker med socker i t ex bakverk och godis. Kanske är det så att vi är vana att se henne och trott att jag skulle kunna äta så lite som henne.


En fråga till dig som gjort en GBP-operation ;


Hur mycket åt du i början och hur mycket kan du äta nu?



Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards