- The Life Of Emmha -

Alla inlägg under februari 2012

Av Emmha - 18 februari 2012 13:26

Idag blev  att gå upp tidigt för attå ka till Leksand för att se vad som händer där inför melodifestivalen. Och det var inte mycket efter 30 min åkte vi hemåt, N och K åt lunch i Borlänge de åt thai jag vågar inte prova det än ...


Men i kväll så ska jag prova att äta tacos. Tror inte det ska vara något problem eftersom jag inte haft något problem med något jag har provat att äta men något ska ju vara det första hoppas det inte är tacos ;)


Nu är vi hemma, när vi kom hem åt jag lite potatismos och köttbullar provade lite ketchup till och det verkar funka:) jag åt även broccoli utan stamm.


Nu ska jag ta de lugnt fram tills det är dags att äta mellanmål och laga tacos.


KRAM

<3

Av Emmha - 17 februari 2012 18:22

Tänk vad lite musik på högvolym kan göra en så pigg och glad :D


Avicii – Levels - Radio Edit

Av Emmha - 17 februari 2012 17:08

Då var det dags igen för en lite frågestund här på bloggen! hoppas att det kommer in massor av frågor:D  

Av Emmha - 17 februari 2012 10:15

Vill somna om och drömma den fantastiska drömmen igen och sen tänker jag leva i den för då skulle allt vara perfekt

     

Av Emmha - 16 februari 2012 16:03


Det finns ingen annan som du, som gör mig så glad och lycklig. Du ska veta att jag älskar dig otroligt mycket jag vill ALDRIG förlora dig! du är mitt allt älskling!! Du är det bästa som har hänt mig! Du gör att mina dagar blir dom bästa dagarna i mitt liv!  du är bara min!  


Din och min kärlek är unik och den varar för alltid! Det är du och jag mot världen! Tack att du finns i mitt liv och tack att du räddade mitt liv! Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag älskar dig och hur glad jag är för att du är min!

 Älskar dig för alltid Niklas 



  


Av Emmha - 16 februari 2012 14:17

En av de bra sakerna med min operation är att jag inte alls vill ha godis så fort det är reklam med godis på tv eller någon annanstans så mår jag bara illa vilket jag gärna gör efersom jag inte vill äta godis:D


 

Av Emmha - 16 februari 2012 12:41

För ett år sen så skrev jag såhär på bloggen;

restultatet ett år senare är att jag är opererad:D

Det tog visst inte så lång tid iaf;) 

Av Emmha - 15 februari 2012 09:08

Idag är det dags att börja äta mjuktuggad/pure´ mat och frukosten har jag precis ätit och gud vad gott det var med  knäckebröd med leverpastej på  det var riktigt nom nom =


)  

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards