- The Life Of Emmha -

Direktlänk till inlägg 28 mars 2012

så här gå de och mår jag..

Av Emmha - 28 mars 2012 17:24

Ibland när jag äter vill jag bara spy upp det igen.. ibland gör jag det men oftast inte. Det är jobbigt att ha dessa tankar och känlsor jag kan inte njuta av maten lika mycket som jag vill göra.


Jag börjar få humörsvängningar vilket är väldigt jobbigt. Jag fick en riktig humörsväning förut idag när jag höll på och städa här hemma blev jag riktigt arg på vad vet jag inte, blev så arg att jag slängde saker och det var tur att älskling inte var hemma för då hade jag skällt ut honom men det gick över efter en 15 min och då blev jag var innan. 


Vissa dagar så har jag ont i min rygg och mina höfter och så strålar det ner i benen men de kan ju vara så att de inte har något med min GBP opertion att göra men kanske lite. Jag har fått så här ont efter mit ryggskott och min ischias som jag hade innan operationen. Men eftersom jag håller på gå ner i vikt så det kan ju vara så att de gör ont av den anledningen men jag vet inte....


Förutom dessa problem så mår jag bra ;) 


Ska nog ta och motionera lite framför mitt wii  och så ska jag nog gå ut och gå en sväng också för nu jag ska klara 20 kg helt denna veckan men annars ska jag klara det till nästa vecka. :)

 
 
Ingen bild

Maj

28 mars 2012 19:16

Antagligen får du humörsvängngningar för att du inte får i dig tillräckligt med näring. Äter du fortfarande som du gjorde innan? Näringsfattig mat? Fet mat? Eftersom din kropp inte kan ta upp lika mycket nu så är det ju ÄNNU viktigare att du bara äter sånt som är bra för dig. Hoppas du slipper dina plågor!

Emmha

28 mars 2012 22:17

Jag äter som jag ska.. Min diestist har sagt att man kan få humörsvängningar under viktnedgången...

 
Ingen bild

maria

29 mars 2012 06:16

att det känns som om du vill spy, det brukar ju ha med att göra att man äter för fort, eller inte tuggar maten tillräcligt, kan det vara så för dig?

Emmha

30 mars 2012 09:47

tack för tipset!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmha - 27 mars 2015 13:13

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9138024014"

Av Emmha - 9 februari 2014 15:45

Jag har börjat träna igen efter ett långt uppehåll och de känns faktiskt väldigt skönt att vara i gång igen :) Jag är mycket piggare och gladare när jag får/kan träna! egentligen så har jag träningsförbud fram tills idag men jag kände i tisdags att j...

Av Emmha - 6 februari 2014 11:42

Idag är det då  2 år sen jag gjorde min Gastric Bypass-operation. hjälp vad tiden går fort! Som jag skrev för ett år sen så är jag väldigt lycklig att fått möjligheten att göra denna OP. Det har gjort att jag fått en spark i baken och en hjälp att gå...

Av Emmha - 31 januari 2014 16:06

Följ min blogg med Bloglovin

Av Emmha - 27 januari 2014 21:37

Detta gick ju inte så bra med att skriva varje dag men nu har jag  verkligen haft för jag har massa i skolan som är kaos och saker som ska lämnas in.   Kämpar med vikten har tänkt att minska ner på kolydrater som bröd, pasta, ris, potatis och brö...

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards