- The Life Of Emmha -

Alla inlägg den 22 maj 2012

Av Emmha - 22 maj 2012 20:46

Känner att jag börjar falla tillbaka till mitt gamla beetende att äta onyttiga saker och äta på fel tider och äta för många gånger och för mycket.. Andra operade kanske inte klarar göra de men jag klarar de  eftersom jag inte får någon dumping ( vilket jag inte alls tycker är något bra hade mycket hellre haft dumping och inte kunnat äta allt för då hade jag varit mer begränsad av vad jag kan äta)


Nu har jag börjat  att äta oftare än jag ska och oftast fel aker och jag vill inte men jag gör de omedvetet   


Vill inte få mitt sockerberonde tillbaka har fått lite mer vill inte ha de mer än som jag har nu helt vill jag inte ha de alls!


Någon som har tips på hur jag kommer tillbaka till de bettende jag hade i början när jag var opererad då jag åt varannan timme 6-7 gånger om dagen och grönsaker till varje måltid till och med mellanmålen och äta 2 dl varje mål. Det är så jag vill leva och äta men jag tycker de är svårt att komma tillbaka till det  men vill så gärna. SSSSSNNNNNÄÄÄÄÄLLLLAAAA HJÄLP MIG OM DU KAN!

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards