- The Life Of Emmha -

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Emmha - 5 juni 2012 18:53

Idag har jag inte gjort så mycket.. men jag har varit på stan och letat strumpbyxor tills på Lördag då jag ska på gaybröllop i Stockholm. efter mycket springande fram och tillbaka i olika affärer tog jag slut modet och frågade om hjälp fick väl ganska bra hjälp,  men de strumpbyxorna som hon i butiken tyckte jag skulle ha fanns såklart inte i min storlek:( men till slut hittade vi ett par:D Så nu är bara hoppas att tröjan/jackan hinner komma men de tror jag nog!


min outfit på lördag;  

        

den vita/rosa klänning ska jag ha under den svarta klänningen eftersom den är genomskinlig och andledningen till att jag inte kommer ha högklackat är för att vi ska åka båt och jag kan inte riktigt gå i högklackat än..


Det där kommer nog bli bra hoppas jag! 


Nu ska jag och älskling snart äta dumplings :)

 


Bilderna är tagna ifrån; gina tricot, google och lindex


KRAM

Av Emmha - 5 juni 2012 16:11

DAGENS VILL HA:  Ett arbete
DAGENS KLÄDSEL: jeans, t-shirt och tröja
DAGENS SMINK: inget

DAGENS FRISYR: uppsatt

DAGENS HÄNDELSE: ja du.. de har inte hänt så mycket idag
DAGENS LÅTEleftheria Eleftheriou – Aphrodisiac - Eurovision 2012 - Greece
DAGENS PLANER: Plocka ur diskmaskinen (spännande va? haha)
DAGENS SAKNAD: Värmen och Ynko

DAGENS DUMMASTE: hmm.. inget
DAGENS DROG: Monster Rehab
DAGENS ROLIGASTE: När Niklas rensade rören på huset i vit skjorta och fick vatten på sig:P
DAGENS FAVORIT: Niklas <3 

DAGENS GODIS: hmm.. inget
DAGENS ORD: atchoo (nyser som en tok idag)

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards