- The Life Of Emmha -

Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Emmha - 3 juli 2012 22:25

Idag så blev en tur till staden med cykel och sen till lunch åt vi (mamma,pappa och jag) lunch här hemma det blev sill och potatis det är ju supergott! sen så var vi hemma ett tag innan vi tog oss en åktur med bilen målet var att åka en sväng till Gränna. När vi kom dit så köpte vi glass och kaffe, chailatte och hade hur trevligt som helt senare så tyckte pappa att vi skulle åka båt över till visingsö vilket vi gjorde men när vi skulle tillbaka så fick vi byta från båten till färjan i stället och då glömde jag min mobil på båten men de märkte jag inte förrän jag satt på färjan tillbaka. Men tackvare min älskade far som sprang upp till kaptenen på färjan så efter ett tag så lyckades jag få tillbaka min älskade mobil! Så de hände lite spännande saker:)


Dagen blev hur bra som helst! Imorgon ska jag vara med mina älskade systerdöttrar och åka båt men morfar (min pappa). Nu ska jag se klart filmen sen sova


KRAM

Av Emmha - 3 juli 2012 12:45

 

Skor; Converse

Byxor; Jeans köpta på Lindex

T-shirt; Kiss tröja köpt på Gina Tricot

Jacka/tröja; Köpt på Gina Tricot


=)

Av Emmha - 3 juli 2012 11:02

Vaknade klockan 08.00 och gick upp då men åt inte frukost förrän vid nio. Sen så har jag sökt lite jobb hoppas någon av dom blir mina:D vad som händer resten av dagen vet jag inte får helt enkelt se hur den kommer se ut;) Nu ska jag iaf gå och duscha sen får vi se vad jag hittar på.



KRAM

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards