- The Life Of Emmha -

Alla inlägg under juli 2012

Av Emmha - 25 juli 2012 15:26

Nu är vi i Sverige i några timmar imorgon åker vi in i Norge igen. Här i Katterjokk så bor vi i en lägenhetshotell Jättefint är det. Och jag har lyckats att köpa laktosfria saker så nu kommer jag kunna äta mellanmål utan att de blir tråkiga mellanmål:) senare idag ska vi åka på en liten bilutflykt till Abisko. Hörs senare!
Kram

Av Emmha - 25 juli 2012 15:26

Nu är vi i Sverige i några timmar imorgon åker vi in i Norge igen. Här i Katterjokk så bor vi i en lägenhetshotell Jättefint är det. Och jag har lyckats att köpa laktosfria saker så nu kommer jag kunna äta mellanmål utan att de blir tråkiga mellanmål:) senare idag ska vi åka på en liten bilutflykt till Abisko. Hörs senare!
Kram

Av Emmha - 24 juli 2012 23:08

Hittade lite bilder hur jag såg ut ungefär 1 år innan operationen, några veckor innan operation och hur jag ser idag:) ser skillnad faktiskt har inte gjort det innan:)  

Av Emmha - 24 juli 2012 14:09

Idag så har vi varit ute i Tromsö och titta lite och ätit lunch jag åt en väldigt god räk/kräftcoctail med em väldigt god laktosfri sås , jag försöker låta bli allt med mjölkprodukter för att se om min mage blir bättre och idag har jag inte ätit något med mjölk och inte heller haft ont i magen vilket är skönt tycker jag. Efter lunchen gick vi till hotellgaraget och hämtade bilen för att åka runt ön en stund och vi hittade en Ica affär det var kul tyckte vi att det fanns i Norge också och inte bara i Sverige . Ja sen har vi inte gjort sp mkt mer just nu men skriver senare och berättar va vi har gjort.

Kram

Av Emmha - 23 juli 2012 16:55

Ligger på hotellet i Tromsö och mår illa och har magvärk :( har antagligen fått laktosmage igen men mycket värre än vad jag brukar ha.. Det känns lite tråkigt att ligga på hotellrummet men jag mår för illa och har för mycket smärtor i magen för att våga mig ut på stan. Som tur är ska vi va här hela dagen imorgon också så förhoppningsvis mår jag bättre imorrn :)

Kram

Av Emmha - 23 juli 2012 08:58

Då sitter man i bilen och ska snart ta och åka igen idag är målet Tromsö.

Av Emmha - 22 juli 2012 16:58

Nu är vi i ett myggtätt Karesuando. Här fanns det inte så mycket att göra, har inte ens en tv i stugan eller toan men de dör vi nog inte av;) just nu är vi på finska sidan och hittat en restaurang att äta på för på svenska sidan fanns inget..

Av Emmha - 22 juli 2012 16:58

Nu är vi i ett myggtätt Karesuando. Här fanns det inte så mycket att göra, har inte ens en tv i stugan eller toan men de dör vi nog inte av;) just nu är vi på finska sidan och hittat en restaurang att äta på för på svenska sidan fanns inget..

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards