- The Life Of Emmha -

Alla inlägg under juli 2012

Av Emmha - 1 juli 2012 08:31

   alla min underbara läsare!

Idag vaknade jag klockan 07.00 av att jag hade huvudvärk och hade ont i halsen så knappt kunde andas så jag tänkte att jag skulle gå upp eftersom jag är van vid georgisk tid fortfarande och där var klockan  09.00 men min älskling som var vaken redan tyckte jag skulle gå och lägga mig en stund till vilket jag gjorde efter att jag tagit en halstablett och en huvudvärkstablett men tror ni att jag kunde somna om.. näpp de kunde jag inte så klockan 8 gick jag upp och åt frukost och njuter av en morgon med min vanliga frukost som är Jordgubbs te med mjölk och suketter och en macka med skinka på och tänk så underbart gott det var och skönt att få äta sin vanliga frukost igen! Har verkligen saknat att få göra det, När vi var tomlands nu så var de svårt och hitta något som jag kunde tänkas äta till frukost, på de flesta hotellen hade de oliver till frukost och de klarar jag inte av att äta till frukost så oftast har de blivit att jag ätit en liten macka med marmelad på ( och ja jag vet de är inte bra men oftast finns de inte så mkt annat) och ett glas juice. Så nu är det skönt att få vara hemma och kunna äta på sina tider och äta precis vad man vill!   


Jag fixade om min blogg lite igår som ni kanske ser men min header fick jag inte till den längd jag ville men nu får de vara så...

 

Idag är jag väldigt glad och lycklig vet inte varför men kanske ha med att göra att jag sova hur bra som helst i natt och gick upp i skaplig tid och inte så länge! Känner på mig att denna dag kommer bli en helt underbar dag som helt! 


Idag så ska vi handla mat och sen köpa ett sommarkort (http://www.tagkompaniet.se/tagkompaniets-kort/sommarkortet__65) så jag kan åka till mina föräldrar imorrn :) Sen vet jag inte vad som händer mer man får väl se vad som händer resten av dagen helt enkelt! Jo jag ska nog träna lite på mitt nintendo wii idag och sen ska jag nog träna en stund med mina älskade hantlar:)

  


Jag är så lycklig att jag har fått denna chansen att förändra mitt liv och att jag har vänner som finns där för mig och att jag har min underbara karl som jag älskar överallt annat som alltid finns där för mig och stöttar mig när allt är svårt! Jag älskar mina vänner och min familj ni gör att jag vill leva vidare för att ni göra mig så lycklig!


   


Var rädda om varandra!



KRAM


//Emmhhhaaa


Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards