- The Life Of Emmha -

Alla inlägg under september 2012

Av Emmha - 19 september 2012 12:53

Idag blev jag så trött på ha ont i ländryggen och höfterna och få blåmärken utan att jag gjort något så jag ringde till dietisten på skönvikt och frågade om det var normalt man ska få ont och få blåmärken och hon svarade att värken i ryggen och i höfterna är normalt att man får eftersom man går ner i vikt men jag skulle få en tid hos sjukgymnasten på skönvikt, blåmärkena dom kan man få men det är inte vanligt men hon snabbare på mitt besök till dom lite mer skulle vart på 6 mån besök hos dom i augusti men har inte vart på det än eftersom de ligger så mkt efter men snart får jag komma dit och se om de ser något fel på mig .. Skönt!

Kram

Av Emmha - 18 september 2012 17:58



I några dagar har jag tittat på en jacka på Gina Tricots hemsida men har inte sett den i affären men idag skulle jag kolla på en annan sak där och där hängde den och då typ sprang jag fram och letade efter den största storleken som var 44 och jag trodde att den skulle vara för liten men där hade jag fel den satt som gjutet på mig så när jag hade kommit hem och tänkt klart så beställde jag den på deras hemsida så nu är den påväg hem till lilla mig:D

   

KRAM

Av Emmha - 18 september 2012 14:58

Av Emmha - 18 september 2012 10:06

igår fick jag denna fina klänning av min kära mor :D Nu ska jag hitta en tröja som är snygg till den så är helgen outfit klar :D

 

Av Emmha - 16 september 2012 18:00

I fredags var jag till ett möte på arbetsförmedlingen på förmiddagen. Sen på fredagen gjorde jag inte så mkt mer, på kvällen kom älskling hem :) det var skönt. På lördagen var mamma och jag på stan en stund sen på kvällen såg vi på tv och åt lite mys och idag så har jag inte gjort mycket mest tagit det lugnt. Har varit lite ledsen idag också eftersom Niklas var tvungen att åka idag :( det tyckte jag inte alls om. Ja har inte så mycket att skriva .. Imorrn blir det ett tandläkarbesök innan det blir att träffa jobbchoachen igen.

Hoppas ni har haft en bra helg!


Kram

Av Emmha - 13 september 2012 17:34

Idag har jag inte varit hos jobbchoachen, för att jag fick ett sms av honom i morse att han var sjuk så vi hade hemuppgift så idag har jag varit hemma och inte gjort så mkt faktiskt, har vart jättetrött idag känns som om jag skulle vara bakis men de skulle jag inte kunna vara haha men ibland kan man ta det lugnt tycker jag    imorgon ska jag på möte på arbetsförmedlingen sen blir det på stan en stund med mamma som är här och hälsar på..


KRAM

Av Emmha - 11 september 2012 23:15

I kväll har jag och älskling tittat på filmen american virgin och den filmen var hur rolig som hlst alla borde se den ni kommer skratta så ni frå ont i magen! :D Har lagt in en youtube-klipp på filmen så ni kan se lite av den;)


Av Emmha - 11 september 2012 11:15

Då är jag hemma igen, det var en kort dag idag men det beror på att fler ska börja i gruppen denna veckan och han vill inte repetera allt flera gånger så nu första veckan kommer dagarna vara korta. Idag lärde vi oss lite mer om hur man söker jobb, ökar chansen att få ett jobb och han tittade även på mitt CV, de andra i gruppen hade glömt sina hemma. Choachen tyckte att min CV såg bra ut :) ja sen gjorde vi inte så mycket mer idag , imorgon ska vi fortsätta med CV och sånt. Nu ska jag ta och ta en liten tupplur i soffan innan jag sätter igång med saker här hemma...

Kram

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards