- The Life Of Emmha -

Alla inlägg under september 2012

Av Emmha - 11 september 2012 07:37

Idag är jag tröttare än igår:/ konstigt med tanke på att jag gick upp 07,22 både igår och idag men kanske har sovit olika. Just nu sitter jag här och försöker äta upp min macka utan att somna och så fort macka är slut då får jag dricka mitt te och förhoppningsvis bli pigg. idag har Jag  träningsvärk från i söndags när jag skaffade hem en app som heter "17 minuter hela kroppen"  det är en träningsapp som kostar 15 kr och den är verkligen värd 15 kr man tränar riktigt hårt i 17 minuter så det kanske jag inte har fått träningsvärk både idag och igår då, men de har jag gärna för då vet man att jag rört på mig sen har jag nog lite träningsvärk ifrån promenaden igår också  så jag har ont i lite olika delar av kroppen idag men sen i eftermiddag ska köra ett 17 min pass igen för  jag försöker köra den varannan dag och 2 dagar i veckan ska jag gå hem i från "jobbet" se om jag lyckas;) om jag inte går  hem då ska jag träna på mitt nintendo wii harjag bestämt för nu jävlar ska jag gå ner mer i vikt så jag kommer i mål någongång!!


Om allt verkar flummigt och svammel så beror det på att jag är trött;) men jag ska rätta det när jag är pigg tror jag haha


Nu ska jag dricka mitt te sen dra mig ut till bussen och se vad som händer hos jobbchoachen idag!


ha en bra dag!

KRAM

Av Emmha - 10 september 2012 14:13

Jag fick ett ryck och gick hem :) jag är nöjd med min lilla promenad :) när jag kom hem för två timmar sen efter promenaden så kände jag mig väldigt duktig att gått som jag gjorde! :D hos coachen gjorde vi inte så mycket idag vi pratade mest enskilt med honom sen fick vi typ gå hem vid lunch.


Kram

Av Emmha - 10 september 2012 08:53

Sitter just nu hos min jobbchoach och väntar på att klockan ska bli nio så vi kan börja med infon och allt sånt :) vet inte riktigt vad som händer men det ska bli spännande se vad som händer :) skriver mer sen.


Kram

Av Emmha - 8 september 2012 18:16

 

Av Emmha - 8 september 2012 18:15

Vaknade vid tio, gick upp och åt frukost sen klädde jag på mig för att åka till stan med älskling. Vi skkulle åka upp på regementet för att titta på en tv på siba och vi köpte en också    så nu har vi blvit med platt-tv! Den gamla tvn hamnade i mitt rum(ja jag har ett eget rum fast att jag är 23 år gammal, det beror på att vi har så stort hus så jag kan ha det) tillsammans med mitt wii, så nu kan jag spela wii precis när jag vill och behöver inte flytta några möbler först för att kunna spela. Annars idag har jag spelat lite wii, plockat lite i mitt rum efter att jag fick ett ryck att möblera om i torsdag och jag trivs mycket bättre i mitt rum nu måste jag säga  , nä har väl inte gjort så mycket än men innan det blir sängen i kväll/natt så ska jag tömma diskmaskinen (om den nu inte tömmer sig själv fast de tror jag inte att den gör haha),  ha en mysig kväll med älskling genom att äta mysigt och  titta på den nya tvn  .  ja så kommer nog kvällen se ut;)


En fråga till mina läsare;

Vad vill ni jag skriver om?


KRAM

 

p.s ni kommenterar dåligt skärpning! D.s

Av Emmha - 7 september 2012 10:52

Som ni märkte så blev det inget veckans vikt och mått igår fast att det var torsdag och det beror på att jag fortfarande inte vill ställa mig på en våg, vet icke varför men jag inte. Jag hoppas det vänder snart men jag men vi får helt enkelt se när jag har lust att väga mig igen.  Så någon gång eller aldrig kommer min vikt och mått upp här på bloggen men det får helt enkelt bli en överraskning åt er;)


KRAM

Av Emmha - 6 september 2012 20:28

Idag är det 7 månader sen gjorde min GBP-operation och på dessa sju månader har jag gått ner 31.6 kg och har 39 kg kvar tills jag är i mål:)

Av Emmha - 5 september 2012 12:50

Sitter just nu och väntar på att klockan ska bli ett så att mitt möte kan börja någongång:) jag ska träffa min jobbcoach för första gången idag och det är spännade men också skönt att få komma till en vardag där man har något att göra i stället för att bara gå hemma och inte göra något spec.. Jag skriver mer sen när mötet är slut hur det gick och så;)

Kram

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards