- The Life Of Emmha -

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Emmha - 16 oktober 2012 19:23

Tänkte at skriva igår men glömde helt bort det;) Igår när jag var påväg hem ifrån  "skolan" så fick ag ett sms som hade TimeCareP som namn och jag trodde ärligt talat det var ett spamm sms så höll på att radera det men tänkte att jag skulle läsa det och tur var ju det för där stod det att imorgon kl 15,15 så är jag välkommen till bemningcentret och skriva på mitt anställningsbevis så ifrån och med imorgon eftermiddag kan jag jobba  .


I morgon ska jag till överviktenheten för att träffa sjukgymnasten som ska hjälp mig med min värk i ryggen/höften/benen som jag har ibland. Imordse var jag och tog prover till mitt 6 måndars besök som nu blir 8 måndars besök som jag ska på nästa vecka. Jag fick ta 9 olika rör med blod på fastande mage och jag tycker det verkligen inte   .En sak som var bra var att jag inte svimmande för de brukar jag göra nä jag tar prover.


Tänk att det har gått 8 månader sen  jag gjorde min operation, det har gått otroligt fort! Som ni läsare vet så har jag slutat lägga ut mitt mått och vikt men jag tänkte att jag skulle börja med det igen snart men när det vet jag inte    men på dessa 8 månader så har jag minskat 31,8 kg Det känns bra  men visst hade jag viljat gå ner lite fortare. Sedan den 9 aug så har jag legat på 104-105 kg så det känns verkligen jobbigt och jag vet inte vad jag gör för fel      . Jag äter mina 2,5 dl men dricker inte alltid det som jag ska kan det vara det som gör att jag inte går ner tro? eller är det för att jag inte rör mig så mycket.. Kanske skulle försöka att träna på mitt wii en gång i veckan i 30 min i början  och se om vikten går ner åt ..   ja så får det bli ;)


ja vad ska jag skriva mer? har inte så mycket mer att skriva faktiskt. 


KRAM

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards