- The Life Of Emmha -

Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Emmha - 17 februari 2013 18:02

Tänkte skriva igår men av någon anledning så glömde jag bort de :/ men då skriver jag nu i stället :P
Har röda veckan och skulle ju sluta med godis måste säga att de inte var en bra kombo att göra Emmha blev ett monster då ;) så blir och vänta tills den röda veckan är över tror jag ;) har iaf gått och haft cravlings efter äpplejuice i flera dagar (och NEJ jag är inte gravid) så igår när vi hade bil och storhandlande så passade jag på att köpa äpplejuice åh jisses så gott de va :) igår kväll hade vi mellomys med hummer, olika fisk och skaldjuröror de var jättemysigt :) nästa vecka tror jag de blir Japan-tema på mellomyset men de hinner jag tänka på ;)
Förresten igår när vi lånade bil av älsklings syster så handlade ju vi och då köpte jag inget lördagsgodis så har nog kommit in i mitt godisförbud fas redan och är jun superbra :))

idag har jag inte gjort mycket bara haft en lugn söndag, älskling och jag var ut på en kort promenad förut de var trevligt. Åh imorgon kväll är de ÄNTLIGEN dags för gyminstruktion åh vad kul de ska bli så jag har längtat! Ska bli så skönt att äntligen få komma igång på gymmet igen på riktigt! Skriver om de imorgon hur de gick ;)


Kram

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards