- The Life Of Emmha -

Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Emmha - 24 februari 2013 22:48

Ibland kan jag vara avundsjuk på de som har gjort en gbp och lyckas gå ner all sin övervikt på bara några månader men samtidigt tänker jag att deras hjärna hinner kanske inte med och huden hinner kanske inte heller med så de kanske är bra att de går sakta för mig men jag skulle vilja att de skulle gå lite fortare men bara ibland oftast är jag faktiskt nöjd över att ha gått ner 35 kg på ett år.


Att hamna i platåer under viktnedgången är en av de jobbigaste och tråkigaste som kan hända, jag har hamnat i en sådan nu eller så är de för att de är veckan efter "röda veckan" då brukar min vikt vara konstig, för jag tror inte de kan vara för att jag styrketrönade på gymmet en gång denna veckan eller kan de vara så? Ja ja iaf hoppas jag att vikten rör på sig snart och då menar jag neråt och inte uppåt som den har gått denna veckan :( ska iaf köra gymmet igen denna veckan och hoppas på att vikten rör på sig nedåt snart :)


Kram

Av Emmha - 24 februari 2013 11:44

Igår träffade jag Ns närmaste släkt och de har aldrig hänt men nu har de hänt och de gick bra.. Sen på kvällen gjorde K och jag sushi som vi åt till melodifestivalen, de kanske inte va de snyggaste men de gick och äta ;) haha

Imorgon ska jag försöka ta mig till gymmet om de inte är så att jag jobbar länge då brukar jag inte orka men vi får se hur de blir imorgon . Om en stund ska vi åka till stan och vinka av K som ska åka med tåget hem till sin mamma. Annars händer de nog inte så mycket denna söndagen...

Kram

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards