- The Life Of Emmha -

Alla inlägg den 28 februari 2013

Av Emmha - 28 februari 2013 17:54

500 kram Keso

4 ägg

1 dl dinkelmjöl

salt och peppar


Blanda ihop och stek dom och lägg på kesella, rödlök och svartkaviar eller va du har lust att ha på ;)


Smaklig måltid!


eller så kan man ta och ta färdig pannakasmet och blandar i keso, salt och peppar sen blanda de och steka och servera på samma sätt som i de andra receptet ;)


 

Av Emmha - 28 februari 2013 17:01

idag har jag inte heller jobbat,  så idag har jag varit hemma i 1 vecka utan jobb :(, hoppas jag får gåt jobb imorgon eller nästa vecka för nu är jag trött på att gå hemma!!!! Idag  har känt mig konstant hungrig och mått jättekonstigt, tror d kan vara för jag inte äter tillräckligt med kolhydrater, tack och lov har min älskling köpt bulgur, couscous och qinoua (stavning'?) till mig så de ska jag testa och se om jag kan äta det :) annars idag har jag städat klart de jag började på igår och är väldigt nöjd med min ommöblering annars har jag inte gjort så mkt mer idag faktiskt, nu ska jag gå och laga middag åt min sötnöt till äälskling så han får middag, jag åt mellanmål nyss så jag får äta middag senare och då ska jag äta kesoplättar med stenbitsrom och creme frachie :) MUMS!! Annars idag ska jag fortsätta att cykla för att vinna över älskling i vår utmaningen!!


Vi hörs imorgon

KRAM

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards