- The Life Of Emmha -

Alla inlägg den 14 mars 2013

Av Emmha - 14 mars 2013 21:59

Idag vaknade jag halv åtta fast att jag inte behövde men kunde inte somna om men låg kvar och tåg de lugnt iaf bara för att jag kunde sen vid halv nio åt jag frukost,  hallonsmoothie och en macka med leverpastej & gurka sen klädde jag på mig och åkte till stan för att göra lite ärenden bland annat till arbetsförmedledningen, där gick de bra tycker jag, nu väntar jag på att de ska bli ännu bättre och de ska de beslutet jag vill så är allt toppen!


Idag körde jag 30 min Core som träning och de var jobbigt men ändå kul   imorgon ska jag göra mer träning än 30 min tänkte jag...


Sen jag började med shapeup så har jag börjat tänka mkt bättre och nyttigare fast jag har även slutat med den appen nu för jag har insett att de är massor av fel på den och den funkar inte så bra för mig spec när jag jobbar men jag äter mkt bättre nu och jag tänker på vad jag äter.


Att ha en dag där jag får fuska och äta allt jag vill känner jag är verkligen min grej då längtar jag till lördagarna då jag oftast har den dag jag äter allt jag vill äta som jag inte borde och de gör att jag känner mig mer motiverad att äta nyttigt och gott alla andra dagar.


Smoothie är min stora favorit, de kan jag äta till frukost & mellanmål. Hallon har jag nästan till allt tillexempel idag när jag åt lunch så gjorde jag kesoplättar och då la jag i mosade hallon i smeten och de blev faktiskt gott och till kesoplättarna så hade jag kesella hallon vilket också jag har till de mesta :) Nu ska jag ta och se klart på tv sen ta och sova för imorgon ska jag på något ams igen och sen ska jag ta och handla fredagsmys, de ska bli tacopizza med pizzasallad och sen på kvällen ska de bli fruktsalld med kesella vanilj. längtar redan till imorgon ;)


KRAM

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards