- The Life Of Emmha -

Alla inlägg den 31 mars 2013

Av Emmha - 31 mars 2013 20:44

Glömde skriva att  jag har fortfarande kvar mitt påskgodis kvar! vet inte när de hände sist att jag har kvar nästan allt mitt godis kvar jag har max ätit 5 godisbitar på hela påsken, de känns faktiskt väldigt bra att jag inte är så beroende av de längre :)



Katarina och jag ska senare i kväll göra en hallon & mangosmoothie, de kommer bli gott :) kommer nog lägga ut en bild på instagram så kolla in där om ni se hur den blev ;) thelifeofemmha heter jag där! 


vi hörs imorgon!

KRAM

Av Emmha - 31 mars 2013 18:38

Fredag;

Vaknade ganska tidigt, åt lite frukost och sen städade jag och plocka fram sängar och väntade på att mina föräldrar skulle komma 0ch fira påsk hos oss. Sen när de kom så lånade vi bilen en stund för att åka å handla ja va gjorde jag mer?  K och jag gömde påskägg för varandra, K hittade sitt väldigt fort men till slut hittade jag de ;) hmm... minns inte haha


Lördag;

Var till city gross och handlade til vårt påskbuffé och lite annat som vi inte kan köpa annars när vi inte har bil sen slängde vi lite skräp. På kvällen åt vi påskpbuffé och de var riktigt gott faktiskt! men fick en rejäl dumping så jag blev liggandes på en madrass framför tvn resten av kvällen :( men jag får skylla mig själv när jag åt för fort,,,


Söndag;

Mamma & pappa åkte hem och Katarina å jag åkte med till stan sen tog vi oss en promenad hem och de tog ungefär 1 timme och de var skönt och de gjorde att jag klarade min 130 min denna vecka också och de kändes väldigt skönt. :) och snart ska vi äta lite rester ifrån påskbufffén igår.


Ja de här var min påsk, hoppas ni har haft en bra påsk som jag har haft! :)


KRAM

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards