- The Life Of Emmha -

Alla inlägg den 2 april 2013

Av Emmha - 2 april 2013 22:10

Då var de dags för dagens inlägg,  När jag hade ätit frukost idag så klädde jag på mig och packade ryggsäcken med vatten och mellanmål, som faktiskt blev en banan  (idag gick det bättre att äta den faktiskt) och tog mig ut på en promenad med målet stan som ligger 4,47 km bort och jag klarade faktiskt gå dit och de gjorde att jag nästan klarade min 125-130 min träning på en veckan redan på två dagar men jag klarade inte riktigt utan har några procent var att klara de på.


På stan gjorde jag lite ärenden bland annat var jag på apoteket å köpte nya vitaminer och kollade på proteinpulver som jag ska till mina proteinbars som jag ska göra men jag vågade inte köpa något så ska kolla på gymgrossiten eller va de heter i stället men köpte apotekets egna bars tänkte jag skulle testa och se om de är goda så ska jag ha dom som nödproviant i väskan tänkte jag. Sen köpte jag faktiskt en keps på stadium också, har längtat efter en sådan länge och nu har jag en :)  

Sen idag har jag fått min älskade jacka och den var faktiskt snyggare än jag trodde, känns bra att jag tog soft pink och inte beige som jag tänkte först :)



 

(bilderna är tagna i från; stadium.se och Ginatricot.com)


Igår skrev jag ju att jag skulle göra matigamuffins men har riktigt inte hunnit de idag men hoppas jag ska hinna göra dom i morgon iaf


Ja har väl inte så mycket mer att skriva idag! Återkommer imorgon !


KRAM

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards