- The Life Of Emmha -

Alla inlägg den 19 juni 2013

Av Emmha - 19 juni 2013 19:30

Vi kom med tåget ifrån Köpenhamn vid 18.30 och gick till hotellet och vi chokad av att de var så varmt , det var cirka 31 grader varmt och på rummet fanns ingen luftkonditorering så de var lite varmt på rummet men senare på kvällen blev de oväder, de var åskar,blixtar, regn och blåst som var i orkanstyrka men efter att de var så varmt så var de skönt att de blev lite oväder. Men mitt upp allt oväder så slutade internet att fungera så vi kom inte ut på internet och jag mådde inte så bra (eftersom jag har den perioden i månaden nu) heller så mig gjorde inte så mycket att de inte funkade ... Ja vi var ute i regnet och kollade in hamburg lite igår men inte så mycket men vi fick se lite men inget jag kan berätta att ni ska åka och se ...

Av Emmha - 19 juni 2013 09:31

Malin och jag vaknade nyss och ska packa färdigt sen ska vi ner och äta frukost sen så ska vi gå till stationen för att åka med våra tåg, hon tillbaka till Sverige och jag till någonstans i Köpenhamn senare i eftermiddag så åker jag & Niklas vidare till Tyskland där värt första stopp kommer att bli Hamburg. Hör nog av mig senare idag ;) KRAM

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards