- The Life Of Emmha -

Direktlänk till inlägg 22 juni 2013

Köln

Av Emmha - 22 juni 2013 22:49

Imorse åkte vi ifrån Düsseldorf för att åka till Wuppertal för att åka en slags lin-bana men tyvärr (eller jag är glad över det) så var de banarhete på hela banan så de bara att åka därifrån igen men vi höll på att inte komma därifrån för tåget vi skulle ta var överfullt så vi gick och tog lunch men hittade ingen öppen restaurang så vi fick äta kycklingkebab med pommes så de var ingen nyttig lunch men iaf efter det så gick vi tillbaka till stationen och väntade på ett annat tåg och denna gång hade vi bokat en platsbiljett så vi visste att vi skulle komma med och de gjorde vi så nu var vi påväg till slutdestinationen för denna dag som var Köln.

Till Köln kom vi vid cirka klockan 14.00 men vi fick inte något hotellrum ännu så vi lämnade in väskorna på hotellet och begav oss ut för att kolla in Köln, är man i Köln ska man kolla in den stora kyrkan vid järnvägsstationen och de har vi gjort flerá gånger idag nu på kvällen var vi även inne i den och det var riktigt coolt :) vi har även varit och kollat in floden, jag gillade att sitta vid floden och titta. Sen har vi nog sett på massor av andra saker men jag minns inte riktigt vad de är.

Hör i Köln var de en demonstration om taksim torget i Istanbul och de var säkert flera hundra människor som var med vi hamnade mitt i det. I Köln spelar även bon jovi så de mycket folk på hotellet och i hela Köln. På vårt hotell så finns en luftkonditionering som inte riktigt funkar som den ska så vi har just nu 26 grader varmt inne i rummet och ute är det 19 grader så de är lite varmt här inne :( & hotellet kan inte göra något åt det heller... Tur att vi ska bara bo här i natt. Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så detta får bli de sista för idag jag skriver.

KRAM

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmha - 27 mars 2015 13:13

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9138024014"

Av Emmha - 9 februari 2014 15:45

Jag har börjat träna igen efter ett långt uppehåll och de känns faktiskt väldigt skönt att vara i gång igen :) Jag är mycket piggare och gladare när jag får/kan träna! egentligen så har jag träningsförbud fram tills idag men jag kände i tisdags att j...

Av Emmha - 6 februari 2014 11:42

Idag är det då  2 år sen jag gjorde min Gastric Bypass-operation. hjälp vad tiden går fort! Som jag skrev för ett år sen så är jag väldigt lycklig att fått möjligheten att göra denna OP. Det har gjort att jag fått en spark i baken och en hjälp att gå...

Av Emmha - 31 januari 2014 16:06

Följ min blogg med Bloglovin

Av Emmha - 27 januari 2014 21:37

Detta gick ju inte så bra med att skriva varje dag men nu har jag  verkligen haft för jag har massa i skolan som är kaos och saker som ska lämnas in.   Kämpar med vikten har tänkt att minska ner på kolydrater som bröd, pasta, ris, potatis och brö...

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards