- The Life Of Emmha -

Alla inlägg den 18 juli 2013

Av Emmha - 18 juli 2013 15:02

Städer 0-10 Poäng

Köpenhamn 5

Kommentar; jag gillar Köpenhamn till en viss del. Det är trevligt att vara där men det som gör att den får en 5:A är att det känns lite sunkigt och jag kan hitta de mesta i Köpenhamn.

Hamburg 2

Kommentar; Innan jag kom hit så trodde jag att jag skulle gilla Hamburg men nu när jag har sett det så tycker jag det känns tråkigt men de kan vara för jag hamnade i fel del av staden.

Hannover 3

Kommentar; kändes sunkigt och allmänt tråkig men lite trevlig dock att vädret inte var de bästa ...

Düsseldorf 1

Kommentar; sunkigt och dyster men en sak jag är nyfiken på är varför de fanns så många japaner,kineser här det måste jag nog undersöka ;)

Köln 5

Kommentar; Jag har varit i Köln 1-2 ggr innan men då har jag bara varit på stationen och kollat på kyrkan som ligger vid stationen men nu när jag sett hela stan måste jag säga att jag gillar den. Jag trivs i Köln mest vid floden när kändes det väldigt trevligt att sitta o titta på folk som går förbi.

Bonn 1

Kommentar; hmm sunkigt och tråkig

Luxemburg 2

Kommentar; fick inte se så mycket av Luxemburg eftersom jag var sjuk men det jag fick se var trevligt men på något sätt kändes Luxemburg gammalmodigt t ex att allt precis allt stänger kl 18 ...

Irun 1

Kommentar; tråkig

Vigo 5

Kommentar; trevlig men tyvärr för mycket backar ...

A Coruna 7

Kommentar; trevlig stad och att de ligger vid havet minska liksom inte poängen. Havsutsikt från hotellet höjer poäng väldigt mkt ;) dock ångrar jag att jag inte badade här.

Ferrol 2

Kommentar; tråkig

Gijon 7

Kommentar; trevligt kändes lite som om man var på Gotland :)

Madrid 4

Kommentar; värmen gjorde nog en del till dom låga poängen men jag gillar Madrid spec lavapies där hamnar man i slummen fast att de är mitt i stan.

Barcelona 9

Kommentar; åh jag verkligen älskar Barcelona! Här kan du vara turist men ändå lyckas undvika att träffa andra turister men om du ändå vill se andra turister så vet du var du hittar dom. En sak till som är bra med Barcelona är att här kan du ena dagen shoppa på shoppinggatorna och senare på kvällen kan du ta ett kvällsbad i havet :)

Marseille 5

Kommentar; stadsliv blandat med båttliv de är liksom min grej ;)

Nice 5

Kommentar; hit återkommer jag gärna för att upptäcka staden mer för nu lyckades jag inte se så mycket! Tyvärr men jag gillade att staden kändes liten men var stor.

Genova 2

Kommentar; tråkig. Fanns liksom inget riktigt centrum som man kunde titta i affärer i iaf inget som vi hittade.

Rom 5

Kommentar; Rom kunde ha fått 8:a poäng om de var så att inte ficktjuvarna som snodde Niklas plånbok drog ner poängen, kanske borde jag inte räkna med det men jag räknar med allt jag upplevde i Rom och därför blir det denna poäng.

Verona 3

Kommentar; lite för mkt gamla hus för att de skulle falla mig i smaken men på något sätt var de ändå trevligt.

Innsbruck 4

Kommentar; trevlig stad men det räcker med att vara här en eftermiddag så har man sett allt.

Nürnberg 5

Kommentar; trevlig men gillar dock inte att de är söndagsstängt men själva staden var trevlig men räckte med en eftermiddag.

Leipzig. 5

Kommentar; trevlig och bra stad men en sak undrar jag varför så många hus är bara lämnade tomma? Varför står ett stort hotell tomt?

Berlin 8

Kommentar; trevligt som alltid men lite tråkigt eftersom vi lyckades se allt vi skulle se på eftermiddagen när vi kom men allt blev bra iaf och jag trivs verkligen i Berlin

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards