- The Life Of Emmha -

Alla inlägg under juli 2013

Av Emmha - 9 juli 2013 22:59

Nu är vi Genova i Italien. Jag upptäckte när jag kom ut ifrån stationen att jag har varit här förut och bara bytt tåg och ätit lunch. Vi har idag varit runt staden och tittat på den men måste säga att Genova var en riktig skitstad och tråkig var den också men gillar man gamla byggnader och inget centrum kan man åka hit ;)



Det enda som var kul men lite läskigt var att åka en spec hiss som först var som en spårvagn men sen blev en hiss ...



NU ska jag sova så jag orkar åka och tåg och se på Pisa imorgon innan vi åker vidare till Rom


KRAM

Av Emmha - 9 juli 2013 22:45

Idag har vi åkt till Nice. Jag måste erkänna att jag trodde att Nice var en lite skitort som typ ingen åker till men så fel jag hade. De var stor fast att jag såg ganska lite av den så trivdes jag. Tycker de är synd att vi inte skulle stanna en dag extra men vi återkomma hit en annan gång helt enkelt :D



KRAM

Av Emmha - 8 juli 2013 10:39

Nu ska vi snart lämna Marseille för att åka till Nice. Marseille har varit trevligt att vara i men jag tycker de räckte med en heldag här för jag känner jag har sett allt på dessa dag.

Av Emmha - 5 juli 2013 22:45

Då är vi alltså äntligen i Barcelona. Vi har varit här hela dagen idag och vi har idag kollat på barcelona bland annat på Sagrada Família och på stranden där vi även badade. ni får ursäkta att jag inte inte skriver så mkt men det beror på att jag inte har något vettigt att skriva mer.. och sen känns de tråkigt att skriva inlägg när ingen kommenterar.

Av Emmha - 4 juli 2013 10:41

På hotellet i Madrid hittade jag en våg och denna gång kom jag ihåg att använd den :) Jag trodde att jag skulle ha gått upp 2 kg kanske men hade bara gått upp kanske 0,5 kg och de känns faktiskt riktigt bra :) men jag ska väga mig på riktigt när vi kommer hem de blir liksom mer rättvist om jag vägt mig på samma våg hela tiden ;) jag vet ju liksom va jag vägde när jag åkte hemifrån... det ska bli kul att gemföra när vi kommer hem.


KRAM

Av Emmha - 3 juli 2013 23:29

Idag befinner vi oss i Madrid och jag höll på att försvinna i svett när jag kom hit, de var riktigt varmt typ 32 grader så de var riktigt varmt jämfört med Gijon igår ;) Vi var och åt middag när vi kom hit efter att vi hade varit på hotellet sen så var vi ute och tittade på lite annat men inte på så många tursit grejer efter som vi varit här förut... 


Imorgon kommer vi åka till Barcelona äntligen :D hoppas vädret är bra när vi är där så man kan åka å bada :)


hmm.. kommer inte på mer att skriva


KRAM

Av Emmha - 2 juli 2013 23:15

Idag har vi kollat på gijon mer och jag gillar verkligen gijon hmm ni får nog inte så mkt mer om dagen för jag minns inte riktigt vad jag har gjort :/ är för trött ...

Av Emmha - 1 juli 2013 22:45

Idag har vi åkt hela vägen med olika lokaltåg (de känndes iaf som så men fort gick de inte) och här fick vi bo i hotellets svit :D  jag måste säga att jag gillart ska se om jag lyckas få upp filmklippet så ni kan se hur de ser ut :)


annars kan ni se den här ; https://www.facebook.com/photo.php?v=10152057603049498&set=vb.768859497&type=3&theater



Det lilla jag har sett av Gijon idag så tycker jag de verkar vara en trevlig stad men ni får en bättre recention av staden imorgon ;) Nu ska jag ta och se på film på datorn innan de blir att sova 


KRAM

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards