- The Life Of Emmha -

Alla inlägg under maj 2011

Av Emmha - 17 maj 2011 21:08

Eftersom jag har så mycket skolarbete och lite annat å tänka på så har de blivit lite tyst här på bloggen... har verkligen ingen lust eller tid att skriva men jag skriver när jag har lust och tid ( som nu t ex)


Over And Out

Av Emmha - 11 maj 2011 22:32
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emmha - 10 maj 2011 16:18

Om du lämnar mig nu tar du den största delen av mig, vem skulle jag luta mig när allt känns svårt?  Vem skulle prata med mig i telefonen tills solen går upp? Vem skulle ta din plats? Det finns ingen bättre än du älskling. Det är du & jag. Jag finns här för dig. du är den enda och den bästa. För dig kan jag visa saker som jag inte kan visa för någon annan. Kärleken som vi delar är som en alldels underbar dröm som man inte vill vakna upp ur. Du är som en skattkista. ett otroligt fint yttre men något ännu finare inuti. Sådana som du är svåra att hitta men jag hade tur. Jag kommer alltid  älska dig. Du är min prins! Handlingen lär ju betyda mer än tal och det här visserligen bara ord men jag säger dom igen JAG ÄLSKAR DIG, DU ÄR MITT ALLT ///DIN  FÖR ALLTID



 

Av Emmha - 10 maj 2011 15:39

Är fortfarande sjuk:( sitter här hemma och tittar ut på sommarvädret och längtar ut men jag kan inte gå ut för jag har feber och magsjuka  *buhu* så får befinna mig inne och se hur kul alla andra har de..:( men ikväll är de första deltvälningen i ESC:D de ser jag framemot...


fan jag vill inte sitta här inne .. funderar på att gå ut en liten stund iaf i trädgården de kan väl inte vara så farligt? 

Av Emmha - 10 maj 2011 15:31
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emmha - 9 maj 2011 18:12

Sitter här hemma och har magsjuka vilket supertrist, jag lever på potatismjöl, vatten och nyponsoppa:( men frisk ska jag bli... någon som har tips på vad man kan göra när man är sjuk? för jag har verkligen jättetråkigt:(

Av Emmha - 8 maj 2011 13:00

I torsdags så var de vårkonsert i skolan med skolans kör och jag var där och var ljus och ljud-tekniker de var skitkul:D Ni som följer min blogg vet att jag har vilja bli dramapedagog men nu har jag faktiskt ändrat mig jag ska bli ljustekniker det tror jag att de är ett jobb som jag skulle tycka är kul och sen blir de lite varierande också så nu ska jag bli klar med mina berhörigheter sen blir de högskolan och plugga ljustekniker:D

Av Emmha - 7 maj 2011 23:56

IDag har jag varit på Folkhögskolans dag och kamratförbundsfest på min förra skola de var trevligt fr man träffade så mycket folk som man inte brukar träffa eftersom denna dag kommer alla tilbaka som någonsin gått på skolan... så de var kul de som var mindre kul var att jag blev sjuk när jag var de jag spydde upp maten och mådde inte bra ..vet inte vad de är för fel för de kom helt plöstligt sen försvann de och kom igen efter några timmar och sen försvann de igen.. konstigt är de iaf nu ska jag ta och sova 


God natt

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards