- The Life Of Emmha -

Alla inlägg under juni 2011

gym

Av Emmha - 28 juni 2011 22:02

Eftersom jag börjar skolan inne stan så kom jag på idag att jag kan ju gå på gym då eftersom friskis och svettis ligger i närheten så i höst så skaffar jag gymkort:D

!!!

Av Emmha - 27 juni 2011 12:15

från och med imorgon tisdag så är de http://minaresorruntvarlden.bloggplatsen.se/ som gäller jag kommer att skriva något här också men huvudsak så är de http://minaresorruntvarlden.bloggplatsen.se/ som jag kommer skriva i....

Av Emmha - 25 juni 2011 20:56

Om några dagar så ska jag ut och tågluffa och funderar hur jag ska lyckas äta nyttigt och gott i 30 dagar. När man måste äta på restaurang lunch som middag, har ni några förslag? Har ni något förslag hur jag kan göra hör gärna av er


over and out

Av Emmha - 25 juni 2011 15:25

Fy så fet jag är nej nu ska jag fan försöka äta nyttigt och motionera!!!

 
Av Emmha - 25 juni 2011 14:21

min midsommar afton var en lugn sådan lite grillat och potatis och grönsaker åt vi till middag och spelade kubb gjorde vi på eftermiddagen och mitt i natten :D men åt även tårta som jag hade gjort sen såg vi på film  så den var lugn... nu ska jag snart in i duschen för sen åka till älsklingens kompis och hjälpa honom bära en soffa sen vet jag inte vad som händer me under dagen...



over and out

Av Emmha - 24 juni 2011 16:56

 

Vill bara önska er alla en riktigt trevlig och glad midsommar... drick inte för mycket tänk på din omgivning och hur du kommer må imorgon;) Kom även ihåg att inte köra bil, båt eller vad du nu tänkt dig att köra med alkohol i kroppen;)


själv ska jag bara hålla mig till te och halstabletter och lite kubb och tårta...


 

Av Emmha - 23 juni 2011 23:48

Nu har de äntligen kommit ett steg på min gastric bypass har nämligen fått ett brev ifrån skönvikt (överviktenheten i Dalarna) så nu väntar jag på att kirurgen ska höra av sig:D läs nedan på bilden så fattar ni mer;) wwwwiiiieeee nu längtar jag tills jag får komma dit:D


 

Av Emmha - 23 juni 2011 19:40

Iidag bär det hemåt mot Dalarna igen efter några dagar hos mina föräldrar i Småland... men de dumt att åka hem idag eftersom de är fler än jag som tänkt åka tåg idag spec till Dalarna  *suck* jag som har svårt att okända personer brevid mig på tåget vilket jag har just nu... en annan sak som är hemskt är att jag åker baklänges så jag är åksjuk tåget brukar vända i hallsberg men de gjorde de inte idag *ggrrr*:( så nu ska jag vara åksjuk hela vägen hem:( nee nu ska jag sluta  gnälla jag ska ta å sova lite tror jag så märker jag inte att jag mår illa eller har någon brevid mig....



Over and out!

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards