- The Life Of Emmha -

Alla inlägg under december 2010

Av Emmha - 30 december 2010 23:45

Idag har vi åkt runt med några stadsbussar här och kollat in Reykjavik men vi har även gått ganska mycket vi åkte till ett köpcentrum som heter kringlan för att handla mat i en större affär till imorgon  men vi harinte gjort något spec eftersom vi är lite sjuka har vi vart ute ett tag sen åkt/gått  hem  hit till lägenheten och vilat sen vart ute igen... jag hoppas att  vi mår bättre imorgon så vi orkar fira nyår men men vi hörs imorgon tror jag;)


KRAM//E

Av Emmha - 29 december 2010 23:18

Ja nu är vi på plats i reykjavik eller de har vi vart i några timmar... vi bor i en lägenhet här som är helt underbar:D vi har kollat inte staden litemen ska göra de mer imorgon när de är ljust ute här nedan kommer lite bilder på vår lägenhet

  

KRAM//E

Av Emmha - 29 december 2010 12:20

Sitter just nu på arlanda och väntar på flygplanet ska komma så man får åka till Island.. Min sambo o och jag ska dit för att fira nyår och åka runt å kolla in island vi kommer hem till Sverige igen på tisdag kommer nog skriva ifrån island ...


KRAM

Emma

Av Emmha - 21 december 2010 23:02

Länge sen jag skrev något men jag har inte hunnit eftersom de r jul snart så har jag fixat lite inför de och lite annat så har inte haft tid eller ork att blogga men ska verkligen försöka;) 

Av Emmha - 13 december 2010 22:50

Skrev ju igår att jag inte hade någon bostad men de varade inte länge så nu i vår när skolan börjar igen har jag någonstans att bo igen ska dit och titta på hur rummet ser ut men vet inte när de blir nu ska jag sova god natt 

Av Emmha - 12 december 2010 16:56

Fick veta idag att jag inte har någonstans att bo från o med fredag för där jag bor nu när jag studerar ska de renovera så nu försöker jag hitta någonannanstans att bo från och med 9/1 nästa år då jag behöver "studentrum/lägenhet" och hoppas jag hittar något för måste få veta de denna veckan eftersom jag slutar skolan för jullov på fredag

just nu känns allt blläää  och just nu funderar jag bo vad jag ska göra om jag inte får tag i någonstans att bo ett alternativ är att jag pendlar men då måste jag gå upp fem varje morgon vilket känns inte så trevligt eller så hoppar jag av skolan vilket inte heller känns så kul.. men får se hur de går nu:(


//E

Av Emmha - 10 december 2010 10:39

Har inte skrivit en i tisdags de beror på att jag har glömt bort att skriva. men veckan har sett ut såhär;


Onsdag

Var till skolan och hade svenska och sen hade jag inställd lektion och  gjorde inte så mycket. just de fick ryggskott.


Torsdag

Hade ryggskott gick på kryckor men var i skolan och hade teater och drama hade även matte men jag försov mig till den... men räknade matte hemma i stället


skriver om Fredagen senare eftersom den inte slut än...


KRAM

//E

Av Emmha - 7 december 2010 22:03

dagen idag har innebärt skola och sen har jag inte gjort så mycket mer men skolan har vart den händelsrikaste och roligaste dagen någonsin på denna skolan... ja de  dagen blev mkt skratt av min vän Linda B och mig och alla andra undrade nog var vi hade tagit för något hahaha vi hade inte tagit något alls bara kaffe;) på förmiddagsfikat så gjort jag och min dramagrupp å några andra en flashmob för er som inte vet var de är så ber jag er googla eller gå in på youtube orkar inte förklara:P de var kul fick många roliga kommentarer hehe


sen har jag haft vanliga lektioner som idag var svenska och naturkunskap på svenskan så skulle vi förklara 40 olika ord som vi sen ska ha prov på vi var två och två och övade 20 ord var och de var kul eller inte eftersom varken jag eller Linda B hade tittat på dom såblev de väldigt mkt fusk och skratt ifrån vårt hörn ;) och sen på naturkunskap kollade vi på Al Gores film en obekväm sanning och sen lyssnade vi på läraren. På lektionen hände en rolig sak eller mer utan för haha dörren till klassrummet var öppet så man såg när folk gick förbi och klassrummet ligger nära rektorns rum jag och Linda B satt så vi såg ut och när folkgick förbi klassrummet helt plötsligt kommer rektorn ut från med ett par skor i handen och efter kommer en lärare ut lättrippande och Linda B viskar till mig "de där har något ihop" och vi börjar asgarva och sen kommer läraren tillbaka och vinkar till Linda och mig som en lite galning och vår naturkunskapsläraren säger till oss " jag vet inte vad ni två flickor skrattar åt men de är sant" och då skrattar vi ännu mer.. sen efter lektionen så förklarar vi vad vi skrattade åt till Naturkunskapläraren och han började skratta han också jag skrattar åt de fortfarande .. Idag tänkte jag gå lägga mig tidigt vilket jag gjorde la mig och sov kvart över nio och somnade men vaknade igen 15 min senare att min mage ville ha mat och den fick en kvällsmacka så nu ska jag sova igen förhoppningvis hela natten... God natt på er


P.S vilket långt inlägg de blev.. D.s

//E

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards