- The Life Of Emmha -

Alla inlägg under juni 2012

Av Emmha - 30 juni 2012 18:19

Jaha då var man hemma ifrån Turkiet och Georgien. Det har varit en kul men jobbig resa så de är skönt att få komma hem igen! :) Jobbig var den att man inte visste när man var framme på de olika ställerna vi skulle till och inte om vi tog oss därifrån med en buss men vi tog oss runt iaf och nu är vi hemma och vardagen har startat igen.


Sen vi kom hem kring klockan fem så har jag startat en maskin tvätt som jag ska hänga när jag är klar med detta inlägg och sen så har jag klippt gräset, vilket verkligen behövdes att klippas! och så har vi packat upp våra väskor lite smått. 


Det är skönt att få komma hem till vardagen igen och äta sin vanliga frukost, äta på sina tider och inte när det passar att äta. Jag försökte verkligen ha tider att äta på men jag lyckades inte särsilt ofta så jag slutade snabbt med det men jag försökte hålla mig till att inte äta för ofta.


Det gick inte heller så bra att äta 6 gånger men nu ska jag sätta fart med det! från och med imorrn så kommer jag äta varnnan till var tredje timme och 5-6 gånger om dagen! Nästan alla dagar som vi var ute nu så gick jag över 10tusen steg vilket är hur bra som helst ju! :D


SÅ nu ska jag verkligen komma igång med motionen och lyckas gå ner till - 30 kg!!

Har ni tips på motion man kan utöva hemma (förutom cykla, gå ut och gå) får ni gärna höra av er till mig!



KRAM

Av Emmha - 28 juni 2012 10:56

Vet inte om någon annan som känner såhär men jag känner att jag behöver skriva av mig lite... Jag gjorde min operation den 5 feb 2012 och har sedan den 9 jan 2012 gått ner 26 kg ( jag kan ha gått ner mer för jag befinner mig utomlands och inte vägt mig på ett tag) och jag tycker inte jag märker någon skillnad. Jag tittar på andra som har gått ner lika mycket som mig och sen tittar jag på kort på mig och ser ingen skillnad på mig :( är de fel på mig eller är de något som ska vara så att man inte ska se på sig själv att man gått ner?

Av Emmha - 22 juni 2012 21:17

Nu är det bestämt jag kommer att flytta bloggen men när de blir kan jag inte säga nu men jag säger till;) KRAM

Av Emmha - 19 juni 2012 19:29

Ligger här i Izmir i Turkiet i värmen och funderar på hur mycket jag kommer ha gått ner i vikt tills jag kommer hem. Hoppas iaf att de är något jag har gått ner:) ja jag vet inte vad jag skriva mer just nu. Vi hörs KRAM

Av Emmha - 18 juni 2012 19:42

Jag funderar på att flytta min blogg och nu undrar jag om någon som vet hur man enkelt flyttar över blogginlägg ifrånbiennal blogg till min nya blogg enkelt ???SNÄLLA HJÄLP MIG!

Av Emmha - 16 juni 2012 21:13

Tänkte ta och säga hej ifrån Turkiet närmare bestämt Istanbul. Här är det varmt och skönt och vi har de bra och imorrn ska vi resa vidare i landet :) längar in en bild också!


 

KRAM

Av Emmha - 14 juni 2012 14:15

Jag Har insett att vikt och mått får ta sommrlov en vecka tidigare för jag hinner inte med de idag..

Av Emmha - 14 juni 2012 11:53

Som ni redan vet mina kära bloggläsare så ska jag ju till Turkiet idag (eller imorrn men vi åker hemifrån idag) . Det som jag funderar på är hur jag ska klara av alla måltider mest mellanmålen och äta rätt mängd mat till lunch och middag men jag funderar på och dela med K så då får vi i oss rätt mängd båda två:) men någon som har något tips på hur jag ska kunna äta nyttig och proteinrika mellanmål fast att jag är i Turkiet och I Georgien ja du ser rätt jag ska till Georgien;) kom som sagt med tips vad jag kan äta som mellanled så blir jag glad:)KRAM

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards