- The Life Of Emmha -

Alla inlägg under februari 2011

Av Emmha - 25 februari 2011 22:45

Hallå!! jag söker någon som säljer en macbook, känner ni/vet någon hör av er till mig!! SNARAST!!

Av Emmha - 20 februari 2011 12:07

Ställde mig på vågen idag och de står de siffor som innebär att jag har gått ner 3 kg :D vet inte vad jag gjort för att gå ner dessa 3 kilorna men glad är jag:D


KRAM
//Emma 

Av Emmha - 17 februari 2011 19:19

Eftersom jag ligger hemma sjuk denna veckan så har jag kollat mycket på tv och en sak jag såg var en reklam grej om zumba och de såg väldigt kul att hålla på med funderar på om jag inte skulle börja med de tydligen kan man gå ner i vikt med det så kanske skulle prova om jag tycker det är kul... har någon av er provat zumba?


kram

//Emma

Av Emmha - 16 februari 2011 13:58


Doktorn som jag var och pratade med om magsäcksoperationen ringde idag och berättade att jag måste gå via överviktenheten i säter och det känns inte alls bra eftersom jag har varit där förut och nu måste jag gå igenom deras program igen känns inte alls kul heller.

Kollade  in  överviktenhetens hemsida där stod det:

"

Vi tvingas nu informera om rådande situation med långa väntetider till viktenheten Skönvikt.

Antalet remisser till enheten har blivit betydligt fler än vad vi kunnat förvänta oss, vilket resulterat i långa väntetider. I nuläget råder en stor obalans mellan remissinflödet och den bedömnings- och behandlingskapacitet enheten har. Vi har nu uppnått ett läge och en situation då det inte är möjigt att ange någon väntetid, eftersom det är ett flertal faktorer i framtiden som kan påverka denna utveckling.

Vi beklagar rådande situation, men kan också konstatera ett ett stort behov föreligger. Det är mot denna bakgrund som landstinget satsar mera resurser på vår verksamhet redan kommande år. Hur snabbt och lyckosamt resultatet av dessa förändrade förutsättningar blir är i nuläget svårt att förutspå. Vi lovar att göra vårt bästa.

Inkomna remisser behåller sin plats i kön."

ja ni ser de kan ta sin tid innan jag kommer dit:( nu ska jag försöka själv!!

//Emma


Av Emmha - 16 februari 2011 01:15

ligger i sängen å kan inte sova... låg just nu å tänkte på om jag lyckas att sluta med godis och andra sötsaker fan vad mycket pengar jag skulle spara på det och de skulle ju leda till att jag skulle kunna köpa min macbook mycket tidigare:D och de är bra och de är bra att jag har som peppning när jag står där i affären och håller på att köpa godis att jag ska tänka på macbook och lägga tillbaka godiset och t ex köpa en frukt eller helst inget alls utan bara gå ut därifrån...


nej nu ska jag ta å försöka sova

god natt!

Av Emmha - 15 februari 2011 22:11

Jag vet att jag inte kanske inte den bästa flickvännen man kan ha men jag gör så gått jag kan jag vet  att jag inte kan vara perfekt men jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig otroligt mycket jag vill ALDRIG förlora dig! du är mitt allt älskling!!

Av Emmha - 15 februari 2011 20:03

Jag har blivit Glee beronde.. jag tänker allt som Glee, när jag gör saker så dansar jag och sjunger som glee ja ni ser allt blir glee för mig... Nu ska jag ta en liten gleepaus (hoppas jag lite lite lite) och se på Sofias änglar och gråta som jag har gjort hela dagen... men kan man gråta för mycket nee tror inte de? fast dock gör de ont eftersom jag har ögoninflammation:( 


I AM A GLEEK!


//emma

Av Emmha - 15 februari 2011 17:17

idag vet jag inte vad det är med mig idag men jag gråter till ALLT precis ALLT jag kan inte se på Glee alls jag gråter bara till de jag kan inte se på något alls eller göra något för då gråter jag.. vad de är det för fel på mig? gissa vad jag gör? jo gråter...

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards