- The Life Of Emmha -

Alla inlägg under oktober 2013

Av Emmha - 25 oktober 2013 12:02

http://www.dt.se/nyheter/falun/1.6418160-de-far-mangfaldsstipendium

Av Emmha - 9 oktober 2013 19:27


 

Av Emmha - 6 oktober 2013 21:05

Det kommer nog bli bra

Av Emmha - 6 oktober 2013 12:28

Ja de var ju ett tag sen jag skrev något här. sist var de ju en video jag gjorde... eller sist var iofs ett recept men räknar jag inte med som ett riktigt inlägg haha 


I måndags började jag träna igen efter semester och sjukdomsuppehållet och det var väldigt skönt att komma igång igen och jag gillar verkligen mitt gym, när man kör kondiotion så kan man se på tv och lyssna på musik samtidigt som man tränar de känns väldigt bra och gör att träningen blir roligare. i onsdags när jag var dit och tränade så kände jag de var tråkigt att bara träna kondition  så jag bokade en tid för att få en genomgång till att köra styrka, så var dit i fredags och fick denna genomgång och jag kommer köra genom hela kroppen och har även ett schema att gå efter så de känns skönt.



Kom även på i veckan att jag skulle göra ett träningsschema så alla vet vilka dagar just den här veckan jag tränar så just denna vecka så har mitt schema sett ut såhär;

 

Vikten har börjat gå ner efter att gått uppåt ett tag men de berodde nog på att min mens var försenad och de gjorde att jag fick väldiga magsmärtor och kunde inte äta ordentligt som i sin tur gjorde att jag var konstant hungrig ;) Men allt blev bra när jag började äta omeprazol då lugnade magsmärtorna ner och mensen kom vilket var skönt att de inte var något annat som gjorde att jag gick upp i vikt. 


Jag har mycket i skolan just nu men jag försöker verkligen att få in i träningen för jag vet att jag behöver det. Alla uppgifterna som ska in och ska göras måste man ibland ta en paus ifrån för att få de bra ;) Sen känner jag att jag behöver ha en fritid också vilket de i skolan inte alltid håller med om...


Idag består dagen av plugg, tvättning, matlagning, göra schema till nästa veckas träning. Tänkte lägga in det här sen så får ni se hur de ser ut ;) 


Nu ska jag gå och fixa lite lunch innan ska hänga tvätt och plugga vidare


KRAM

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards