- The Life Of Emmha -

Alla inlägg under oktober 2011

Av Emmha - 31 oktober 2011 22:15

Har inte skrvit på ett tag, har inte haft få mycket att skriva. ja inte nu heller men ville bara säga varför jag ine skriver :)

Av Emmha - 26 oktober 2011 16:44

Idag fick jag hem brevet som jag väntat på i flera månader:D och jag blev väldigt lycklig jag hoppar och stutsar som en boll:P haha jag har inte varit så lycklig på hur länge som helst. Nu kanske ni veta vad de är för ett brev?:P Ni som följer min blogg vet att här på sidan har räknat ned tills när jag borde få min kallelse till kirugmottagningen och idag kom den ÄNTLIGEN  så nu väntar jag på att det ska bli 24 november för då ska jag dit:))  här nedan får ni se mitt brev;    wwiiieeee


KRAM 

Av Emmha - 24 oktober 2011 20:51

Som om hjärtat slutat slå 
Våra blickar möttes 
Som om det bara var vi två 

Jag kom från en by du var från stan 
Våra vägar möttes 
Som om det bara var vi två 

När han tog min hand jag visste redan då 

De e han jag vill leva med 
De e han jag vill åldras med 
De e han jag vill dela alla dar 

Du var sexton år 
En själ utan ett sår 
Du fick mig glömma alla svåra år 

När han tog min hand jag visste redan då 

De e han jag vill leva med 
De e han jag vill åldras med 
De e han jag vill dela alla dar 

De e han som leder mig 
De e han som tar mig hem 
De e han de e hon som jag älskar 

Jag kan inte leva ett liv utan dig 
vart du än går finns du inom mig 
Mitt hjärta det brinner det slår så hårt 
Men ta min hand vi ska aldrig skilljas åt 
Aldrig skiljas åt 

De e han jag vill leva med 
De e han jag vill åldras med 
De e han jag vill dela alla dar 

De e han som leder mig 
De e han som tar mig hem 
De e han de e han som jag älskar

Av Emmha - 24 oktober 2011 19:49

Idag efter skolan så gick jag och min vän Sara till gymmet å gymade det var kul att ha någon att gymma med man blir mer peppad av det:)  inte långt kvar tills jag borde få kallelsen till kirurgen=) ni ska jag se på tv och ta de lugnt


KRAM

Av Emmha - 19 oktober 2011 17:05

Jag älskar dig något så in i. jag vet inte vad jag skulle göra utan dig du är den som gör livet helt underbart  Du gör mig glad när jag behöver det. Jag vet inte alls vad jag skulle vara utan dig atagligen ingenting du är det bästa som finns!!!! Du & Jag För alltid         

Av Emmha - 16 oktober 2011 22:03

Idag har jag haft en pluggdag och bara pluggat. Skrev på novellen som ska lämnas in på tisdag i fem timmar och tycker de var rekord för att vara mig. sen tänkte jag att jag skulle göra lite socialt arbete som ska vara klart imorgon men jag orkade inte och sen så förstod jag inte vad hon riktigt menade så jag får ta och fråga henne imorrn vad hon menar då kanske de går bättre då. Åh imorrn får jag träna igen som jag har längtat:D har bestämt mig för att träna på måndagar och onsdagar :) de kommer blir awsome att träna dom dagarna:D NU ska jag se på film sen ta och sova. god natt


KRAM

Av Emmha - 16 oktober 2011 13:50

Rökt kalkon,keso, kokt ägg och avokado blir supergod lunch för mig idag (lite GI-inspirerande )

 
Av Emmha - 15 oktober 2011 21:30

Idag åt vi frukost sen åkte vi till Vansbro och träffade vår gemensamma kompis yoioo som var med sin kille där och de var väldigt trevligt att få träffa henne och hennes pojkvän;) sen efter att vi fikat och pratat med dom så åkte vi hemåt men innan vi åkte hem så handlade vi när vi ändå hade bil. ja sen har vi väl inte gjort så mycket mer idag mest ätit gott och sett på tv och snart ( om några timmar) ska vi sova. Imorgon så blir de nog en pluggdag för mig att massor som måste bli klart till nästa vecka.


KRAM

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards