- The Life Of Emmha -

Alla inlägg under november 2011

Av Emmha - 30 november 2011 17:50

Bara å vänta då :)

 
Av Emmha - 30 november 2011 00:43

Borde sova men kan inte. Idag har jag tränat bort 105 kcal på 30 min på mitt Wii fit spel.Nu gör jag ett nytt försök att sova ;) god natt KRAM

 
Av Emmha - 29 november 2011 20:47

Idag blev det ingen skola eftersom jag vaknade med hjärtklappning ,feber och lät som en kraxanade kråka men har även hade jag ont i öronen som jag iofs haft i några dagar så jag fick stanna hemma idag. Har väl inte gjort så mycket intressant idag har mest sovit, tittat på tv och spelat wii spel. Nu i kväll har jag tränat lite på mitt wii fit plus spel körde 10 minuter arobicpass klarade 1012 steg rekord så jag mår bättre nu i kväll har ont i kroppen än men har ingen feber iaf så imorrn blir det skolan:)


Nu ska jag nog spela lite igen innan det är dags att sova igen


KRAM

Emma

Av Emmha - 28 november 2011 20:47

Natten till idag gick de ovanligt bra att sova men de kan nog vara för att jag tröttade ut mig på att spela wii, jag var helt slut så de var nog därför jag sov så bra ;). Idag så har jag varit i skolan som vanligt eftersom de är måndag efter skolan gick jag på stan en stund köpte ett nytt block eftersom mitt är slut. sen handlade jag lite mat också.


När jag kom hem så gjorde jag lite skolarbete och spelade lite super mario :) och sen i kväll har jag även varit och handlat det som jag glömde när jag var på stan förut idag. Och nu i kväll har jag sett på tv men jag ska nog spela lite innan jag ska sova också...


Hoppas att ni har haft en bra dag.


KRAM

Emmha

Av Emmha - 27 november 2011 19:42

Jaha då va snön här :(

 
Av Emmha - 27 november 2011 18:32

Idag så väckte min älskling vid halv nio och sa hejdå eftersom han skulle åka då, han skulle med tåget för att åka till Bryssel igen sen somnade jag om igen och vaknade igen vid elva då jag gick upp och åt frukost och spelade lite på mitt wii. Vid klockan halv ett kom sara förbi för att leka med spöket efter att hon hade åkt så spelade jag lite till och sen åkte jag till stan för att gå på julskyltning. Köpte ett nytt spel till mitt wii =) de är ett dansspel med dansmatta jätte roligt spel som jag har spelat :) Nu ska jag se på tv och kanske spela igen ;)


KRAM

Emmha

Av Emmha - 26 november 2011 17:55

Idag så har jag och älskling varit på stan och köpte paket till Katarina som fyller 9 år den 5 dec men kommer till oss nästa helg sen så fick jag min julklapp redan nu och det var ett nintedo wii med spel och wii fit plus jag blev superglad att jag fick det av honom:D  jag har spelat hela eftermiddag ska nog fortsätta spela om en stund igen:P. så bloggar jag inte på några dagar vet ni varför;)


KRAM

Emmha

Av Emmha - 25 november 2011 22:22

Idag så började dagen med att jag försov mig och gick upp när älskling gick upp och åt frukost med honom de var väl iofs trevligt =)


Sen åkte jag till skolan och var där å hade naturkunskap och engelska till klockan två då tog jag helg. Då gick jag och N å hämtade våra förlovningsringar som vi har för storat så vi kan gå med dom=)


i kväll så har jag och älskling haft mys med lax, räkor och olika i saker väldigt myigt. imorgon ska vi ta lite nya bilder på oss det ska bli kul sen vet jag inte vad som händer mer imorgon.


Trevlig helg! gör inget dumt;)


KRAM

Emmha

Välj Språk/ Select Language

Välkommen! Welcome!

Presentation


24-årig tjej som lever i ett hus tillsammans med sin sambo och
bloggar om;
- Sin vardag
- Sitt liv efter en Gastric bypass -operation som hon gjorde 6/2-2012
- Träning/motion
- Mat
- Bakning
- Recept
.. och mycket mera.

Instagram

Instagram

GBP-bloggar

Frågeruta

41 besvarade frågor

Kategorier

Skillnaden då och nu

   

Delmål

20 kg - har inte kommit på något än..  KLARADE DET DEN 12/4 2012

 

30 kg Köpa en klocka att ha på armen KLARADE DET DEN 9/8 2012

  

 

40 kg Fixa ny frisyr

 

50 kg - fixa nya glasögon

 

60 kg - Åka till Ullared

 

70 kg - åka på kryssning eller åka utomlands och fira

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards